فروش فایل10

فروشگاه فایل

فروش فایل10

فروشگاه فایل

چگونه یک باربیکیو روز یادبود را بدون کباب برگزار کنیم


چگونه یک باربیکیو روز یادبود را بدون کباب برگزار کنیم

این یک تصور اشتباه رایج است که تنها رویدادهای خوب روز یادبود، رویدادهایی هستند که در آن کباب‌هایی وجود دارند که غذای شما را آماده می‌کنند. اما اگر اتفاقاً در آن آخر هفته میزبان مهمانی هستید، واقعاً نیازی به کباب پز ندارید تا طعم مورد نظر خود را بدست آورید. فر شما تنها چیزی است که لازم است تا به غذای شما طعمی لذیذ بدهد که شما و مهمانانتان هوس می کنید. این سه دستور غذای باربیکیو را امتحان کنید که همه مهمانان شما فکر می کنند که شما یک گریل در آشپزخانه خود پنهان کرده اید!

 

برگر

 

وقتی به رویدادهای حیاط خلوت فکر می کنید، هرگز نمی توانید با یک همبرگر آبدار و لذیذ اشتباه کنید. این غذای تابستان است - نه تنها برای روز یادبود، بلکه برای جشن های چهارم جولای و جشن تولد در استخر نیز مناسب است.

 

ما دستوری پیدا کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد از فر برای تهیه کیک همبرگرتان استفاده کنید! اما، به جای اینکه فقط پتی برگر را مستقیماً روی یک تابه قرار دهید، می خواهید همبرگر را روی یک توری مخصوص فر روی تابه ای که با فویل پوشانده شده است، کباب کنید. امیدواریم که این به شما فرصت بیشتری می دهد تا در مورد خرید گریل مناسب برای خود فکر کنید.

استیک

 

اگر به طور اتفاقی گریل ندارید، ما فقط دستور غذا را داریم که به شما کمک می کند یک استیک را در فر کباب کالاپایا  کنید.

 

فقط برای روشن بودن، پختن استیک در فر با کباب کردن استیک در فر یکسان نیست - یک تفاوت وجود دارد! درست مانند کباب کردن همبرگر در فر، بهتر است استیک خود را روی یک قفسه مخصوص فر قرار دهید تا هوا در زیر استیک گردش کند و همان جلوه گریل را نشان دهد. بنابراین وقتی باربیکیوی روز یادبود شما اینجاست و گریل ندارید، این دستور العمل را دنبال کنید تا طعم استیک کبابی را که خیلی دوست دارید به دست آورید.

جوجه

 

اگر می‌خواهید مصرف گوشت قرمز را کاهش دهید، سعی کنید از این مرغ خوشمزه در جشن روز یادبود خود استفاده کنید. مجدداً، اگر گریل ندارید اما می خواهید طعم گریل مشابهی با مرغ شما داشته باشد، سعی کنید پودر سیر، زیره، نمک دریا و هر چیز دیگری را که معمولاً هنگام کباب کردن مرغ خود را با آن مزه دار می کنید، ترکیب کنید.

 

 احساس محدودیت در آشپزی ناامید کننده است، به خصوص زمانی که می خواهید مراسم روز یادبود را با غذاهای خوشمزه برای همه خانواده و دوستان خود برگزار کنید. اگر گریل یا اجاق مناسب برای کمک به شما در هنگام میزبانی ندارید، مایلیم به شما کمک کنیم تا راه حلی پیدا کنید. برای یافتن وسایل مناسب برای نیازهای روزمره و مناسبت های خاص خود به فروشگاه ما سر بزنید.

فروشگاه کالاپایا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشد.، با گستره‌ای از کالا های متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند

منبع : فروشگاه اینترنتی کالاپایا

معرفی محصول ایوولی


معرفی محصول ایوولی

-12-03

فروشگاه سرمارسان

معرفی محصول کولر گازی ایوولی 

 

معرفی محصول ایوولی با نام انگلیسی (EVVOLI) یکی از تولید کننده های لوازم خانگی که یک شرکت مولتی وعظیم می باشد که بدون شک یکی از توان مند ترین برند ها با قیت مطلوب lی باشد است که اقدام به عرضه ی محصولات کولر گازی با گرید مصرف انرژی  A به صورت  سرمایشی و گرمایشی خود در بازار می کند.

برند کولر گازی ایوولی هم جزو تولید کنندگانی است که در کشور چین اقدام به تولید محصولات خود می کند. شرکت ایوولی در چین قرار دارد و تحت لیسانس ایتالیا می باشد . شاید کم تر اسم این برند به گوش خورده باشد  ولی با نظر سنجی های انجام شده بین مصرف کنندگان از محبوبیت بلای برخور دار است .

کیفیت در این محصول با توجه با قیمت های ارائه دهنده مثال زدنی نیست درتولید کولر گازی  با دو ۸ پنل وارد بازار جهانی شد که در قسمت اسیا دو پنل به نام ایوولی گلدن و ایوولی تاینان عرضه شد که با استقبال و تقضای قبال توجه ی رو به شد

در قسمت جنوبی کشور اکثرا برند گری استفاده میشد به دلیل کیفت ساخت بالا و کاکرد در رطوبت بالا که با عرضه ایوولی در بازار به خوبی جایگزین برند گری شد که با خنک ککندگی بی نظیر و قدرت بالای حذف رطوبت هوا توانست محبوبیت خود را کسب بکند

با یک مقایسه ساده در ظرفیت های مختلف  کولر گازی  متوجه اختلاف توان کولر گازی های ایوولی با دیگر برند ها خواهید شد .

کولر گازی های دیواری ایوولی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود. برای مثال می توان به

کولر گازی ایوولی ۱۲۰۰۰  گلدن و تایتان ایوولی

کولر گازی ایوولی ۱۸۰۰۰  گلدن و تایتان ایوولی،

کولر گازی ایوولی ۲۴۰۰۰ گلدن و تایتان ایوولی

کولر گازی ایوولی ۳۰۰۰۰ گلدن

کولر گازی ۳۶۰۰۰ ایوولی گلدن

کولر گازی های داکت اسپیلت

کولر گازی داکت اینورتر T1 18000 و  حاره ای  T3 18000

کولر گازی داکت  اینورتر T1 24000 و  حاره ای  T3 24000

کولر گازی داکتاینورتر T1 30000 و  حاره ای  T3 30000

کولر گازی داکت اینورتر T1 48000 و  حاره ای  T3 48000

کولر گازی داکت اینورتر T1 60000 و  حاره ای  T3 60000

اشاره نمود .

محل ساخت کولر گازی ایوولی

محل ساخت محصولات ایوولی استان گوانگدونگ چین می باشد. نوع توان مورد استفاده در آن ها از نوع AC و همان ولتاژ برق شهر می باشد. می توان در کنار کاربرد های سرمایشی در گرمایش خانه و یا هر کاربرد تهویه ای دیگری هم از آن ها بسته به مدل محصول استفاده نمود. البته به دلیل این که محصولات جنرال مکس هم ساخت چین می باشند، عده ای به دنبال این هستند تا بدانند که آیا کیفیت مناسبی دارد یا خیر.

s2_ucvg.jpg

کولر گازی ایوولی دیواری دارای دو پنل که به گلدن و تایتان تقسیم میشود .

کولر گازی ایوولی یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در زمینه ساخت انواع کولرگازی وهمچینین تولید کننده انواع لوازم خانگی  است که در حقیقت یک شرکت مولتی هست مانند ال جی و یا سامسونگ کولر گازی ایوولی به دلیل کیفیت ساخت بالا و امکانتی همچون اکولایزر و فیلتر ویتامین ٍ و رطوبت و گرد و غبار گیر می باشد

کولر گازی ایوولی که هر امکاناتی که برای رفاه و لذت بردن از یک هوا و دما مطلوب دارید را برای شما به ارمغان می آورد .

کولر گازی ایوولی با دو پنل که برای شرایط اب و هوایی مختلف است وراد بازار جهانی شد . مدل ایوولی تایتان برای مناطق حاره ای طراحی شده و مدل ایوولی گلدن برای مناطق معتدل طراحی شده است .

چراغ نشانگر ریموت کنترل که به صورت مخفی روی پنل قرار گرفته است  و حالت خواب (SLEEP) و پرتاب باد چهار جهته که یکی پرکاربرد ترین گزینه های  کولر خوب می باشد  و چرخش جریان هوا گرفته تا تایمر و دکمه تنظیمات همگی بر اساس درخواست و نیاز کاربران می باشد

که با فعال کردن هر کدام از این گزینه ها، چراغ مخصوص آن روشن می شود. کولر گازی ایوولی مناسب برای آب و هوای گرم و شرجیو یا حاره می باشد  ،

با توجه به سرد و گرم بودن کولر گازی می توان از آن در زمستان و فصل های سرد سال به عنوان یک بخاری ایده آل و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار داد به علاوه با حالت سرمایشی و پرتاب هوا در جهات مختلف، مناسب ترین گزینه برای گرمای تابستان است.

فروشگاه سرمارسان تضمین بهترین کیفیت با بهترین خدمات برای حال رفاه صرف کنندگان عزیز میکند .

فیلم معرفی و نمایش تکنولوژی کولر گازی های ایوولی

کولر گازی ایوولی  دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است. این شرکت از گاز های R22 و R410 در کولر گازی های خود استفاده می کند.

گاز R410 مصرف انرژی پایین تری دارد که در ادمه به توضیح کامل آن می پردازیم  و البته کولر گازی هایی که از این گاز استفاده می کنند کمی گران قیمت تر هستند.

کولر گازی جنرال گلد که جزو رده ی کم مصرف انرژی محسوب میشود در گرید A قرار میگرد ،

اسپلیت جنرال گلد با توانمندی بالا و کیفیت سخت مطلوب جز بهترنی دسته های کولر گازی از قبیل مصرف انرژی پایین ، توان بالا ، کیفیت ساخت مطلوب که باعث ارائه خدمات بهتری به مصرف کنندگان می شود .

فروشگاه سرمارسان کیفیت و بهترین قیمت ها را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است .

بیشتر بخوانید https://evvoli.com/

گارانتی کولر گازی ایوولی

کولرهای گازی ایوولی گلدن و تایتان وداکت اسپیلت ها  دارای ۵ سال ضمانت تعویض کمپرسور بی قید و شرط  و ۱۸ ماه ضمانت سایر قطعات توسط شرکت پیشگام سرویس  می باشند.

نصب رایگان بوده و گارانتی کولرهای گازی ایوولی گلدن و تایتان وداکت اسپیلت ها   فقط توسط خدمات مجاز پیشگام سرویس  انجام می پذیرد. بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا˝ توسط سرویس کاران مجاز  پیشگام سرویس  تعیین می گردد.

شرکت پیشگام ستاره آردین   با نام تجاری (پیشگام سرویس )  که  معتبرترین شرکت های گارانتی در لوازم خانگی و کولر گازی می باشد .

شماره ثبت ۴۸۴۶۸۱

پس از تحویل کولر گازی خریداری شده، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات مجاز نصب شرکت ، توسط شماره تلفن های درج شده روی کارت گارانتی یا کارتن کولر، برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد .

برای پاسخگویی هرچه بهتر به شما همراهان گرامی فروشگاه آنلاین سرمارسان با شماره تماس درج شده کارشناس مربوطه بر روی سایت، تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید 

https://www.mixcloud.com/RuthBall2/
https://www.sbnation.com/users/RuthBall2
https://www.reverbnation.com/artist/female859
https://loop.frontiersin.org/people/1574498/bio
https://unsplash.com/@ruthball2/stats
https://www.evernote.com/shard/s585/sh/3daf020a-a8c6-da8b-0910-ac6598b76f08/45dfb5554c1dd4c70b2979cdabfd065f
https://www.liveinternet.ru/stat/sarmaresan.com/
https://coub.com/ruthball2

 

معیارهای مهم در خرید مودم tp-link



امروزه ما برای انجام وظایف شخصی و اجتماعی خود بیشتر از هر زمان دیگری به اینترنت نیازمندیم. شرکت‌های مختلفی وجود دارند که برای اتصال هر چه راحت‌تر مردم به اینترنت، مودم تولید می‌کنند. در ایران شرکت تی پی لینک نسبت به سایر شرکت‌ها در زمینه ساخت مودم شناخته شده‌تر و محبوب‌تر است. در این مطلب قصد داریم تا به ویژگی‌های مثبت و منفی مودم تی پی لینک بپردازیم و به شما در مورد قیمت مودم تی پی لینک اطلاعات کاربردی ارائه دهیم، تا انتها با ما همراه باشید.

 

z2_g4uo.jpg

مودم تی پی لینک

 

در گذشته وصل شدن به اینترنت کار بسیار سخت و پر‌هزینه‌ای بود، اما امروزه به لطف پیشرفت فناوری و ظهور مود‌م‌‌های مختلف، وصل شدن به اینترنت، دیگر چندان کار مشکلی نیست و خیلی راحت و آسان در هر جای کشور می‌توان به اینترنت متصل شد.

 مودم تی پی لینک از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخودار است. این کمپانی شناخته شده محصولاتی متنوع، با قیمتی مناسب را تولید و به بازار عرضه می‌کند، به همین علت توانسته در مدت کوتاهی محبوبیت بسیار بالایی کسب کند

 

معیارهای مهم در خرید مودم tp-link

 

قبل از آن که بهترین مودم تی پی لینک را به شما معرفی کنیم، بهتر است ابتدا  با معیار‌های انتخاب یک مودم خوب آشنا شوید:

 

یکی از مهم‌ترین معیارها در مودم تی پی لینک تعداد پورت و تنوع پورت‌ها می‌باشد. پورت‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که توسط یک کابل، مودم را به سیستم متصل کنید و از اینترنت استفاده کنید.

سعی کنید مودمی را انتخاب کنید که دارای نویزگیر باشد تا بهترین و با کیفیت‌ترین ارتباط را داشته باشید.

اگر مکان تحت پوشش مودم تی پی لینک زیر 70 متر است مودم‌های تک آنتن گزینه مناسبی هستند، اما اگر قصد پوشش‌دهی متراژ بزرگ‌تری را دارید مودم‌های 2 آنتن یا بالاتر می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

مودم تی پی لینک از امنیت بالایی برخودار است، با این حال در هنگام خرید به داشتن فایروال در مودم دقت کنید، چرا که فایروال می‌تواند ارتباط شما را ایمن نگه دارد.

مودم تی پی لینک از نظر اتصال به شبکه به دو دسته خانگی و همراه تقسیم می‌شود، اگر تمایل دارید در هر زمان و مکانی به اینترنت متصل باشید و مشکلی از بابت استفاده‌‌ی اینترنت نداشته باشید مودم‌های بی‌سیم با استفاده از یک سیم کارت برای شما گزینه مناسب‌تری هستند، این در حالی است که مودم‌های با سیم به شما تنها اجازه متصل شدن از طریق کابل تلفن را می‌دهند.

مودم با باند 2.4 گیگاهرتز را تک بانده و مودم با باند ترکیبی 2.4 و 5 گیگاهرتز را دو بانده می‌نامیم. مودم‌های دو باند 1300 مگابیت بر ثانیه و مودم‌های تک بانده 600 مگابیت بر ثانیه سرعت انتقال آن‌ها است.

 

برخی از بهترین مودم‌های تی پی لینک عبارتند از:

 

مودم تی پی لینک مدل TD-W8961N_V1 

 

این مودم جزو با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین مودم‌های برند تی پی لینک به شمار می‌آید.

قیمت مناسب، گارانتی، 2 عدد آنتن قوی، ظاهری زیبا، سرعت بالای انتقال اطلاعات تا 300 مگابیت برثانیه، دارای فایروال و چندین قابلیت دیگر از جمله ویژگی‌های این مودم tp-link  است

این مودم پرطرفدار با قابلیت 4 عدد پورت شبکه، جهت اتصال به سیستم گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در دفاتر به شمار می‌آید.

 

 

مودم بی‌سیم TP-link مدل M7200

 

مودم بی‌سیم TP-link  مدل M7200 از پرفروش‌ترین مودم‌های شرکت تی پی لینک است که دو اتصال بی‌سیم و با سیم را ارائه می‌دهد. قدرت باطری این مودم 2000 میلی آمپر است، پورت میکرو یو اس بی در این مودم جیبی وجود دارد تا به راحتی از درگاه آن را شارژ کنید، این مودم همچنین دارای آنتن  ??? گیگاهرتزی و دارای توان ??dbm می‌باشد.

 

 

مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم تی پی لینک مدل TD-W9960 V1

 

این مودم tp-link   محصولی فوق العاده است، که از فناوری VDSL نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله ویژگی‌های مثبت این مودم فوق العاده می‌توان به 2 عدد آنتن خارجی قوی، ارسال سیگنال‌های پایدار تا محدوده قابل قبول، سرعت وایرلس 300 مگابایت در ثانیه، فرکانس باند 2.4 گیگاهرتز، امنیت فوق العاده، طراحی شیک و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

 

 

مودم 4G تی پی لینک Archer MR100

 

 

 از بهترین مودم‌های تی پی لینک (TP-LINK) ، مودم 4G تی پی لینک Archer MR100 می‌باشد

از جمله نقاط قوت این مودم قدرت زیاد آن می‌باشد.

 مودم tp-link   شبکه‌های  3G ,?G و TD_LTE را پشتیبانی می‌کند، همچنین پشتیبانی از سیستم‌های عامل Microsoft Windows 98SE، NT، ????، XP، Vista و نیز Windows 7, 8 , 8.1, 10 و نیز Mac OS، NetWare و Unix  یا Linux را انجام می‌دهد.

 

 

مودم  بی‌سیم N150 تی پی لینک مدل TD-W8901N_V1

 

این مودم یکی از محصولات نسبتا قدیمی از شرکت تی پی لینک به حساب می‌آید. سرعت انتقال اطلاعات این محصول 150 مگابیت بر ثانیه است که نسبت به دیگر مدل‌های موجود پایین‌تر است.

 این روتر دارای 1 آنتن با فرکانس 2.4 گیگاهرتز می باشد که برای محیط‌های کوچک جوابگو است. این مودم تک آنتن با چهار پورت اترنت RJ-45، برای محافظت از کاربران شبکه در مقابل هکرها از فایروال‌های NAT و SPI استفاده می‌کند.

 

 

مودم روتر بی‌سیم AC1200 تی پی-لینک مدل Archer VR400_V2

 

این مدل مودم تی پی لینک از نوع حرفه‌ای و عالی با طراحی بسیار شیک از شرکت تی پی لینک لقب بهترین مودم از بین مودم‌های تی پی لینک را به خود اختصاص داده است.

  این محصول با دارا بودن سه آنتن قادر است تا منطقه وسیعی را تحت پوشش قرار دهد، همچنین این مودم 2 بانده با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز است که همین موضوع باعث شده تا برای کارهای حرفه‌ای بسیار مناسب باشد.

 

خرید مودم از راف نت

 

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین انواع مودم تی پی لینک راف نت آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی راف نت انواع خدمات مرتبط مانند راه اندازی سیستم شبکه، نصب زیرساخت شبکه، فروش تجهیزات شبکه اکتیو و فروش تجهیزات شبکه پسیو شامل مودم دی لینک، یوتل، زایکسل، مودم تی پی لینک و ...)، کابل، سوئیچ (هایک ویژن، تی پی لینک و ...)، انواع تجهیزات فیبر نوری، اکسس پوینت، انواع رک آزمایشگاهی و ایستاده و دیواری، ذخیره ساز، دستگاه ضبط تصویر دیجیتال NVR، دستگاه ضبط تصویر آنالوگ DVR، هارد اکسترنال و هارد اینترنال، پچ کورد و پچ پنل را ارائه می‌دهد. تمام محصولات و تجهیزات شبکه استفاده شده و موجود در سایت توسط کارشناسان  مجرب راف نت انتخاب شدند و در دسترس خریداران قرار گرفتند. در تمام مراحل نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه، خرید تجهیزات شبکه، انتخاب محصول و نصب و نگهداری تجهیزات شبکه کامپیوتری، کارشناسان و پرسنل فروشگاه اینترنتی راف نت پاسخگو هستند و براساس نیاز و میزان بودجه شما در نصب و راه اندازی شبکه مشاوره خواهند داد.

 

منبع:ایران فان مگ

باتری ماشین چیست و استارت آپ تلیسان چگونه عمل میکند ؟


باتری ماشین چیست و استارت آپ تلیسان چگونه عمل میکند ؟

 

 

عملکرد باتری ماشین چگونه است ؟

آیا می‌دانستید که عملکردهای باتری ماشین بسیار بیشتر از روشن کردن ماشین شما است؟ درک نحوه عملکرد باتری خودرو به دلایل زیادی می تواند مفید باشد. باتری ماشین شما بخشی از یک سیستم یکپارچه تنظیم شده است که از فرآیندهای ماشین شما پشتیبانی می کند. اگر فکر می کردید که این فقط یک تکه ساده از تجهیزات است، همره مقاله شرکت تلیسان باشید.

10_tj7m.jpg

 

بیایید نگاهی به پنج عملکرد باتری ماشین بیندازیم و متوجه شویم که خرید باتری ماشین تلیسان چقدر پیچیده است.

 

منبع تغذیه خودرو باتری خودرو پاوربانک خودرو است. باتری غالباً مستطیلی و جعبه ای شکل، محل ذخیره نیروی مورد نیاز وسیله نقلیه شما برای راه اندازی موتور و حفظ شارژ است.

در بیرون، باتری ماشین فقط شبیه یک بلوک پلاستیکی خسته کننده با چند اتصال دهنده در بالا به نظر می رسد. اما این پوسته خارجی پلاستیکی کاملاً بادوام و معمولاً مقاوم در برابر اسید است تا از اجزای داخلی پیچیده و مواد داخل آن محافظت کند که جادویی را انجام می دهند. داخل باتری محلول شیمیایی (معمولا اسید سولفوریک) و لایه هایی از صفحات سرب و دی اکسید سرب است که با اسید واکنش می دهند و انرژی ایجاد می کنند.

 

کارشناسان تلیسان میگویند که سطوح ولتاژ متفاوتی برای باتری خودرو وجود دارد که رایج ترین آنها 12 ولت است. یک باتری استاندارد 12 ولتی خودرو دارای شش سلول است که هر کدام 2.1 ولت در حالت شارژ کامل تولید می کنند. هر کاهش 0.2 ولتی در شارژ باتری تقریباً معادل 25? از دست دادن برق است. بنابراین، حفظ شارژ مناسب باتری همیشه ضروری است

.

جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری ماشین

مواردی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید که ممکن است باتری شما را تخلیه کند و ذخیره انرژی شما را کاهش دهد. مطمئناً نمی‌خواهید یک روز صبح دیر به سر کار می‌روید و ماشین شما به شارژ مجدد باتری نیاز ندارد. توجه به این خطرات احتمال غافلگیر شدن شما از باتری مرده را کاهش می دهد:

 

چراغ های جلوی خود را روشن نگذارید! اکثر خودروهای مدل جدید دارای چراغ‌های جلوی خودکار هستند، بنابراین توجه به این موضوع ممکن است در رادار شما نباشد. اما تصور کنید، در حالی که ماشین شما سرویس می‌شود، در حال رانندگی با ماشین شخص دیگری یا وسیله نقلیه‌ای هستید که چراغ‌های جلوی خودکار ندارد. می توانید فراموش کنید که آنها را روشن کنید، و می توانید فراموش کنید که آنها را خاموش کنید! این باعث می شود باتری نسبتاً سریع تخلیه شود.

اطمینان حاصل کنید که تمام درهای شما، داخلی و خارجی بسته هستند و هیچ چراغ یا لوازم الکترونیکی روشن نیست. به این چیزها کشش انگلی می گویند و وقتی ماشین خاموش است به آرامی برق باتری را قطع می کنند زیرا هیچ شارژ مجدد فعالی از دینام وجود ندارد

 

راهکاری تلیسان برای عمر بیشتر باتری ماشین

به طور مرتب اتصالات و پایانه های باتری خود را بررسی کنید (یا از مکانیک خود بخواهید که مرتباً چک کند). با گذشت زمان آنها می توانند شل شوند یا حتی شروع به ایجاد خوردگی کنند. این به راحتی قابل اجتناب است، اما اگر در طول رفت و آمد از کار خارج شوید، می تواند به سیستم الکتریکی خودرو شما آسیب برساند و عمر باتری را کاهش بدهد .

در صورت امکان، ماشین خود را برای مدت طولانی در گرما یا سرمای شدید نگذارید این را تلیسان میگوید. چه آن را در گاراژ پارک کنید و چه به طور دوره‌ای آن را راه‌اندازی کنید و مقداری شارژ به باتری بدهید، هر باتری که عمر متوسطی داشته باشد ممکن است در دماهای شدید در هر دو انتهای دماسنج شروع به ضعیف شدن کند.

اگر متوجه شدید که ماشین شما در استارت زدن مشکل دارد یا بعد از اینکه در جایی رانندگی کردید استارت نمی خورد، به عنوان مثال - به سوپرمارکت رفتید و مشکلی نداشتید، اما وقتی با چمدان هایتان به ماشین خود برگشتید، ماشین شروع به کار نمی کند. شروع - ممکن است دینام بدی داشته باشید.

 

آباژور برنزی ایستاده را در کجا قرار دهیم؟


آباژور برنزی ایستاده را در کجا قرار دهیم؟

آباژور ایستاده یا آباژور کنار سالنی همان لوستری و لامپی است که به جای سقف بر روی پایه قرار داده شده است. کار اصلی آباژور کنار سالنی تامین نور محیط می باشد و همچنین جنبه زیبایی نیز دارد. آباژور ها تنوع های زیادی دارند. ساده ترین آباژور ها از یک پایه و لامپ به همراه شیلد تشکیل شده اند. جنس این آباژور ها معمولاً فلزی است. رنگ کلاهک و یا شیلد این آباژور ها پارچه ای می باشد و معمولاً با مبل های خانه ست می شوند آباژور ایستاده تأثیر غیرقابل انکاری بر زیبایی محیط و پذیرایی ها دارد. خرید آباژور یا کنار سالن نور بیشتری را برای پذیرایی فراهم می کند. کلاهک نقش بسیار مهمی در روشنایی دارد. هرچه مواد کلاهک نازک تر باشد ، نور بیشتری در سالن منعکس می شود. آباژورهای ایستاده در رنگ های مختلف موجود است که می توانید بر اساس سبک دکوراسیون منزل خرید خوبی داشته باشید. آباژور برنزی ایستاده به آباژوری گفته می شود که از جنس آلیاژ برنز ساخته شده باشد. این آباژور ها جزو محبوب ترین و لوکس ترین آباژورهای ایستاده کنار سالنی می باشند. قسمت کلاهک این آباژور ها همان لوستر های برنزی سقفی می باشد که با پایه نگهداری می شود. 

آباژورها می توانند ایستاده یا رومیزی باشند. آباژورهای ایستاده را می توان در هر نقطه از خانه قرار داد ، اما معمولاً در گوشه خانه و در کنار مبل ها قرار می گیرند. فقط می توانید آباژور رومیزی را روی میزها قرار دهید و همچنین برای قرار دادن روی تخت و کنار تخت مناسب است. آباژور ایستاده یکی از پرکاربردترین انواع آباژور است.

 

c2_0wpa.jpg

 

آباژورها و چراغ خواب ها علاوه بر اینکه به عنوان یک عنصر تزئینی منحصر به فرد استفاده می شوند ، نقش موثری در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و اتاق خواب دارند. برای اینکه آباژور با فضای داخلی شما به درستی کار کند ، باید در مکان مناسبی قرار گیرد. به همین دلیل ، در این مقاله از برنز نوین می خواهیم در مورد بهترین مکان برای قرار دادن آباژور ایستاده برنزی در دکوراسیون پذیرایی را بیان نماییم.. اگر شما هم به دنبال قرار دادن آباژور ایستاده برنزی خود در بهترین نقطه از سالن پذیرایی خود هستید با برنز نوین همراه باشید.

همان طور که می دانید به طور کلی از آباژور به عنوان نورپردازی ثانویه در دکوراسیون منزل استفاده می شود ، بنابراین مکان آن باید در نقاط کانونی دکوراسیون باشد که باعث ایجاد نور بیشتر در محیط می شود ، بهترین مکان برای قرار دادن آباژور برنزی ایستاده در دکوراسیون پذیرایی در کنار مبلمان است ، بنابراین هنگام خرید آباژور برنزی ایستاده ، حتماً به مدل و هماهنگی ترکیب رنگ آن با سایر لوازم جانبی و وسایل در دکوراسیون خانه توجه کنید. آباژورها در دکوراسیون پذیرایی را می توان در مکان های زیر قرار داد: گوشه اتاق پذیرایی در کنار مبل می تواند بهترین مکان برای قرار دادن آباژور برنزی ایستاده باشد. مابین دو مبل تک در سالن پذیرایی نیز گزینه مناسبی برای قرار آباژور برنزی ایستاده می باشد. در اطراف میز تلویزیون نیز می تواند گزینه مناسبی برای قرار دادن آباژور برنزی باشد. در فضای نشیمن و در کنار مبل سه نفره یکی دیگر از محل ها ممکن و زیبا می باشد. قرار دادن آباژور برنزی در کنار آینه و شمعدان برنزی و یا میز کنسول گزینه خوبی می باشد. اگر میز غذاخوری در سالن پذیرایی داشته باشید می توانید آباژور برنزی ایستاده را در کنار میز پذیرایی قرار دهید. در کنار گزینه های گفته شده، آباژور برنزی ایستاده را می توانید در فضاهای خالی از سالن پذیرایی قرار دهید و به زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون منزل خود کمک کنید.

 

شاید شما هم مانند خیلی از افراد به دنبال یک مکان معتبر، مطمئن و مناسب برای خرید آباژور برنزی ایستاده باشید. سایت ها و مکان های زیادی آباژور برنزی ایستاده را عرضه می نمایند. اما همواره ترس و دلهره درباره خرید کالای اصل و به قیمت بالا در بین خریداران محصولات برنزی وجود دارد. برای رفع این مشکل می بایست محصولات خود را از جاهای مطمئن و با ضمانت نامه تهیه نمایید. سایت های معتبری چون دیجی کالا و فروشگاه برنز نوین این گونه محصولات را عرضه می نمایند. فروشگاه برنز نوین همواره با دیجی کالا در این حوزه همکاری می نماید. از جمله ویژگی های مهم فروشگاه برنز نوین را می توان ضمانت اصالت کالا، ارسال فوری به سراسر کشور، بالاترین کیفیت، قیمت مناسب، ضمانت سلامت ارسال و ارسال رایگان به استان تهران و کرج و پرداخت درب منزل می باشد. فروشگاه برنز نوین دارای شعبه حضوری در استان تهران می باشد و برای افرادی که به خرید حضوری علاقه دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. شما برای صرفه جویی در زمان، هزینه و سهولت در رفت و  آمد می توانید به صورت اینترنتی نسبت به تهیه محصولات خود اقدام نمایید. شماره تماس فروشگاه برنز نوین 09026210810 می باشد و همین الان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید. آدرس اینترنتی فروشگاه برنز نوین نیز https://bronzenovin.com می باشد.