فروش فایل10

فروشگاه فایل

فروش فایل10

فروشگاه فایل

کولر گازی چیست و چگونه کار می کند؟


کولر گازی چیست و چگونه کار می کند؟

در این مقاله قصد داریم کولر گازی ، نحوه خنک سازی ، انواع کولرهای گازی و مقایسه کولرهای گازی و آبی را که با هم شناخته شده اند مقایسه کنیم.

کولر گازی 18000 گری مدل G4MATIC-H18C3

کولر گازی

این دستگاه عمدتا از یک بخار ساز تشکیل شده است که وظیفه جذب گرما از هوا را دارد ، یک کمپرسور که به دلیل مواد مبرد ، یک کندانسور و یک دمنده مسئول افزایش است. انرژی این دستگاه بیش از حد است.

 

نحوه خنک سازی در کولر گازی

در سیستم های تهویه مطبوع ، مانند یخچال ها ، فرایند تبدیل گاز به مایعات را تحت فشار قرار می دهد و در نتیجه ، از تولید سرما که به دلیل استفاده از گاز تبدیل می شود ، استفاده می شود.

کولر گازی گری 24000 اینورتر مدل i'save-H24h1

انواع کولر گازی

کولرهای گازی معمولاً در سه مدل ساخته می شوند:

 

کولرهای گازی یا پنجره های یک تکه را بررسی کنید

کولرهای دو تکه (اسپلیت)

تهویه مطبوع قابل حمل (حمل و نقل احتمالی)

در کولر گازی یک تکه یا پشت پنجره به ابعاد پنجره و کولر دقت کنید. روی کولر گازی یک تکه دیواری کلیک کنید یا پشت پنجره نصب آن در داخل قاب پنجره بسیار معمول و آسان است. اما به دلیل نوع دیگری از کمپرسور ، مصرف برق آن بیشتر از انواع دیگر است.

 

اما در یک تهویه مطبوع دو تکه ، هنگام خرید یک دستگاه خارجی و محل نصب آن و نحوه اتصال آنها ، نیز در نظر بگیرید.

 

مقایسه کولرهای گازی و آبی

برخلاف کولرهای آبی ، کولرهای گازی رطوبت محیط را افزایش نمی دهند ، بنابراین می توانند آنها را در مناطقی که مرطوب است ، داشته باشند. بنابراین ، برای محیط های شنی بسیار مناسب است.

 

کولر گازی اصطلاح فارسی است که از جمله چرخه خنک کننده با تراکم و انبساط گاز به همه دستگاه ها اطلاع می دهد. تهویه هوا نام انگلیسی این نوع تجهیزات است.

کولر گازی جنرال T3 طرح لبخند مدل GNR-18GWN

 

سیستم های موجود در ایران و مصرف برق آنها موجود است

سیستم اطلاعات سرد مورد استفاده در ایران در انواع مختلف با باباش متفاوت است. در بین این سیستم ها که به دلیل گرم و مرطوب بودن هوا عمدتا در جنوب و شمال کشور مورد استفاده قرار می گیرد ، یک کولر گازی وجود دارد.

 

حدود 0? از خانوارهای ایرانی در تابستان از کولرهای آبی یا گازی برای خنک سازی محیط زندگی شما استفاده می کنند. قدرت کولر آبی حدود 5000 وات و در مورد کولر گازی بیش از 20000 وات است.

 

کولرهای آبی در طبیعت که رطوبت زیاد است مانند شمال و جنوب کشور به خوبی کار نمی کنند ، بنابراین از کولرهای گازی در این مناطق استفاده گسترده ای می شود. استفاده از کولر گازی اشتباه است اما در شرایط آب و هوایی استفاده می شود.

 

در مورد کولرهای آبی ، با مشاهده مواردی مانند سایبان مناسب برای کولر و استفاده از سرعت پایین به جای روشن و خاموش کردن پایه ، در صورت استفاده از سرعت سریع ، در صورت استفاده از برق ، این کولر به میزان قابل توجهی کاهش.

 

در حالی که تفاوت عمده ای بین کولرهای گازی و آبی وجود دارد که باعث ایجاد ساختار و سیستم در غیاب ترموستات در سیستم کنترل کولر آبی می شود که باعث می شود زمان روشن شدن کولر با توجه به مدیریت محیط زیست باعث این امر شود به دلیل ماندن کولر در تمام ساعات شب ، ایجاد سرماخوردگی و بیماری با استفاده از این نوع کولر گازی ، اگر کولر گازی این مشکل را ندارد ، به ارائه یک نظر بزرگ ادامه دهید و آن را به اندازه تابستان گرم کنید و خوشبختانه این با استفاده از کلید می توان مشکل را حل کرد. یک کولر آبی هوشمند وجود دارد که ممکن است حل شود.

 

مصرف زیاد انرژی الکتریکی در کولرهای گازی باعث بهینه سازی و کنترل مصرف انرژی الکتریکی در این دستگاه ها می شود. میزان انرژی مصرف شده در کولر گازی یکی از مهمترین عوامل موثر بر مصرف انرژی الکتریکی کولر گازی برای نصب ، سرویس و نگهداری مناسب برای استفاده از کولرهای گازی برودتی با استفاده از فضای مناسب (از نظر مساحت ، دما و رطوبت) نمایش داده می شود

کولر گازی 24000 جنرال لبخند شکارGNR-24GW AA

 

توصیه های عملی برای تهویه هوا

1 برآورد مناسب است

هنگام خرید کولر گازی لازم است که توجه خود را به ناحیه ای از فضا که باید انجام شود نشان دهید. در جدول زیر ، کولر گازی مورد نیاز متناسب با فضای مورد استفاده موجود است.

 

 

اگر فضای مورد نظر از آفتابگیر در جدول بالا به خانه اضافه شود ، 10? ، و اگر فضای مورد نظر سایه دار باشد ، اگر 10 بار در مذاکره کاهش یابد ، و بنابراین تهویه مطبوع فقط برای آشپزخانه است ، اگر این یک کاربرد دیگر است. تبدیل می شود.

 

هنگام خرید دستگاه خود ، یکی را انتخاب کنید که دارای نشان استاندارد و برچسب انرژی باشد و با توجه به انرژی مورد نیاز بالاترین درجه کارایی و اثربخشی را داشته باشد.

 

نسبت بهره وری انرژی

نسبت توان خروجی به توان ورودی هر دستگاه الکتریکی از میزان بازده انرژی خوانده شده استفاده می کند و در سیستم تهویه مطبوع این رقص حاصل می شود که تقسیم شده و انرژی شما را م effectiveثر می کند ، بدتر خواهد شد و E.E.r. نامیده می شود.

 

هنگام خرید کولر گازی به ضریب E.E.r ، درجه انرژی و کلاس تهویه مطبوع در ca توجه کنید

ذخیره فیلم های دوربین مدار بسته


ذخیره فیلم های دوربین مدار بسته

 قطعا یکی از مهم ترین وظایف سیستم های مداربسته ثبت و ضبط رخدادها و وقایعی می باشد که در آن محل به وقوع پیوسته اند. دوربین های نظارتی با ضبط فیلم می توانند به حل و فصل جرائم مختلف کمک شایانی کنند و یا در مواردی دیگر با مطلع ساختن افراد از حوادث و یا رویدادهای پیشین، آن ها را از اتفاقات پیش آمده آگاه سازند. با این حال شاید این سوال در ذهن شما خطور کند که تصاویری که به صورت زنده و مستقیم از دوربین مدار بسته خود مشاهده می کنید در چه جایی ذخیره می شوند؟ آیا این کار را واقعاً انجام می دهند؟ آیا امکان مشاهده و باز پخش مجدد این فیلم ها وجود دارد؟ سیستم های نظارتی چگونه می توانند به صورت مداوم در حال ضبط تصاویری باشند که از طریق دوربین مداربسته گرفته می شود؟ تمامی این سوالات مباحثی هستند که ممکن است در هنگام خرید یک دوربین مدار بسته ذهن شما را درگیر خود کند. در این مقاله سعی بر آن شده تا با بررسی شیوه های ذخیره سازی در سیستم های مداربسته، به بهترین نحو ممکن سوالات شما را پاسخ دهیم، همراه ما باشید.

ابزارها و روش های ذخیره سازی داده های دوربین مدار بسته

اطلاعات جهت ثبت، به یک دستگاه و یا سیستم ذخیره ساز نیاز دارند. ذخیره سازی داده ها در واقع نوعی فناوری به حساب می آید که با ثبت اطلاعات دیجیتال بر روی دستگاه های ضبط کننده و یا حافظه های جانبی به وقوع می پیوندد. ابزارهای ذخیره سازی از جمله حافظه و دستگاه های دیجیتال، یکی از بخش های اصلی در سیستم های نظارتی همچون دوربین مدار بسته می باشند که برای حفظ اطلاعات دریافتی بسیار ضروری و مصرف کنندگان همواره به آن تکیه می کنند. راه حل های متنوعی برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته Turbo HD وجود دارد که در ادامه گزینه های مختلفی از این روش های ضبط اطلاعات را بررسی خواهیم کرد.

ذخیره سازی تصاویر به وسیله دستگاه های ضبط کننده دوربین مداربسته

تجهیزات ثبت کننده تصاویر در سیستم های نظارتی شامل دستگاه هایی از جمله DVR ، NVR و XVR ها می باشند که هر کدام با توجه به تکنولوژی و فناوری که در ساخت آن ها به کار گرفته شده است، دارای کارکرد و ظرفیت متفاوت در ذخیره سازی هستند. هر کدام از این دستگاه ها توانایی پشتیبانی از تعدادی (در بعضی موارد محدود و در بعضی موارد نامحدود) هارد اینترنال جهت ذخیره سازی اطلاعات را دارند و در کنار این قابلیت، امکان اتصال فلش و یا هارد های جانبی را نیز جهت ثبت اطلاعات بیش تر فراهم آورده اند. خرید این نوع دستگاه های ضبط کننده را می توان به عنوان یکی از ابتدایی ترین روش ها جهت ذخیره اطلاعات و تصاویر دوربین مدار بسته AHD تلقی کرد. البته نکته ای که در اینجا شایان ذکر است این می باشد که رسانه های ذکر شده روشی مطمئن تر برای پرداختن به این مسئله هستند. در ادامه همراه ما باشید تا با کارکرد هر کدام از این دستگاه ها در ضبط داده های تصویری آشنا شویم.

بیشتر بخوانید:      هایک ویژن

دستگاه ضبط تصاویر DVR

DVR ها به عنوان یکی از رایج ترین دستگاه های ضبط کننده تصاویر سیستم های نظارتی به شمار می روند. این دستگاه متناسب با تکنولوژی رو به رشد دوربین مداربسته آنالوگ (Analog) می باشد. در واقع اگر در پروژه نظارتی خود از سری دوربین های آنالوگ بهره می برید، به راحتی می توانید با خرید این دستگاه که در مدل های متفاوت عرضه شده است، در جهت ضبط تصاویر مشاهده شده، اقدام کنید. لازم به ذکر است که هر کدام از این ضبط کننده ها با توجه به مدل های متنوعی که دارا می باشند، از میزان مشخصی هارد دیسک های داخلی پشتیبانی می کنند که با توجه به این تنوع و میزان پشتیبانی از هارد ها، خرید این حافظه ها به صورتی مجزا صورت می گیرد. همچنین بر حسب نیاز و دسترسی بیش تر به فضای ذخیره سازی می توانید با استفاده از پورت USB که در این دستگاه ها تعبیه شده است، از یک هارد دیسک خارجی و فلش نیز بهره برید.

دستگاه ضبط تصاویر NVR

این نوع از دستگاه ضبط کننده دیجیتالی، وظیفه ضبط و مدیریت تصاویر ارسال شده از دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP) را عهده دارد می باشد. تنها وجه تمایز این دستگاه ها نسبت به ضبط کننده های DVR، پشتیبانی از دوربین های شبکه و سرعت عملکرد بهتر آن ها در ذخیره سازی تصاویر با کیفیت بالاتر است. تنها از این دستگاه می توانید در صورتی استفاده نمایید که دوربین های نظارتی شما از نوع تحت شبکه باشند. ضبط کننده های NVR نیز همانند DVR ها از تعداد مشخصی هارد پشتیبانی کرده و امکان اتصال فلش و یا هارد های اکسترنال را نیز فراهم آورده اند که با توجه به مدل های آن ها، این میزان پشتیبانی می تواند متغییر باشد.

دستگاه ضبط تصاویر XVR

با ورود سری جدیدی از سیستم های تصویری در بستر آنالوگ (HD Analog)، دستگاه های ضبط کننده ای ارائه شد که علاوه بر پشتیبانی از دوربین های آنالوگ، قابلیت اتصال دوربین مداربسته تحت شبکه را نیز در آن شاهد بودیم. این دستگاه ها نسلی جدید تری از ضبط کننده های تصاویر دوربین مدار بسته می باشند که امکان ذخیره سازی تصاویر دوربین های آنالوگ و IP را فراهم ساخته اند.

بد نیست این نکته را هم بدانید:

در صورتی که می خواهید دستگاه شما (XVR,NVR,DVR) ذخیره سازی تصاویر را به صورتی مداوم در بازه زمانی طولانی مدت انجام دهد، بایستی به سراغ سرورهای کامپیوتری بروید. زیرا این نوع از ضبط کننده های تصاویر در بهترین حالت خود از 8 هارد HDD با ظرفیت های 6 و 8 ترا بایت پشتیبانی می کنند.

ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته بر روی رایانه و سیستم های شخصی

یکی دیگر از گزینه هایی که به منظور ضبط فیلم های دوربین مدار بسته در اختیار دارید، استفاده از رایانه شخصی می باشد. شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، یک سیستم کامپیوتری متناسب با ابعاد پروژه نظارتی خود فراهم کنید و ضبط و ذخیره سازی فیلم های دوربین مداربسته را در این نوع سیستم ها تجربه نمایید. این روش می تواند مشکل شما را در ذخیره سازی فایل های تصویری در مدت زمانی بالا به بهترین نحو ممکن برطرف کند. این فیلم ها در هارد دیسک رایانه و یا کامپیوتر ذخیره می شوند. از آنجایی که سیستم های کامپیوتری، امروزه می توانند از میزان زیادی هارد و فضای ذخیره سازی پشتیبانی کنند، دیگر هیچ محدودیتی شامل شما در زمینه ثبت اطلاعات نمی شود. شاید بتوان گفت با افزایش قیمت تجهیزات کامپیوتری از جمله فضاهای ذخیره سازی HDD، توان فراهم آوردن آن ها به میزان قابل توجهی شما را دچار مشکل کند. حال باید با توجه به گستردگی پروژه نظارتی خود این مهم را در نظر داشته باشید که به چه مقدار ظرفیت حافظه جهت ذخیره سازی احتیاج پیدا خواهید کرد و به منظور ضبط 24 ساعته و هر هفت روز هفته، رایانه شما می بایست از فضای ذخیره سازی بالایی برخوردار باشد.

 دوربین مداربسته 

ذخیره سازی تصاویر به وسیله حافظ های SD Card

امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی در سیستم های مداربسته تحت شبکه، شاهد به وجود آمدن روش های مختلفی در ضبط تصاویر دوربین مدار بسته بوده ایم. کاربران این اختیار را دارند که با توجه به شرایط پروژه نظارتی شان که شامل تعداد دوربین ها، مختصات پروژه و سایر محدودیت ها می شود، از شیوه های مختلفی در جهت ثبت تصاویر دریافتی استفاده نمایند. شرکت های فعال در این زمینه، با در نظر گرفتن شرایط خاص نظارتی، دوربین های تحت شبکه ای طراحی نموده اند که امکان اتصال حافظه SD و ضبط تصاویر بر روی این حافظه ها را دارند. در این حالت کافیست که پس از نصب و تامین نمودن برق دوربین مداربسته، تنظیمات مربوط به ضبط تصاویر بر روی حافظه SD کارت را انجام دهید. البته از این نکته غافل نشوید که میزان ذخیره سازی اطلاعات و تصاویر از این طریق، به دلیل ظرفیت پایین برخی از حافظه های SD، در بازه های زمانی کوتاه مدت صورت می پذیرد.

ذخیره سازی تصاویر به وسیله دوربین مداربسته در محیط ابری

ضبط و ذخیره سازی فیلم های دوربین مداربسته در فضای ابری گزینه ای است که می تواند در کنار هزینه بالایی که در بر دارد مورد استفاده قرار گیرد. این روش مدرن در ذخیره سازی فایل ها و اطلاعات، در میان کاربران جهانی به محبوبیت بالایی دست یافته است. فضای ابری، در واقع یک بستر ذخیره سازی داده می باشد که این امکان را برای شما مهیا می سازد که بدون هیچ گونه دستگاه ذخیره ساز فیزیکی و تنها از طریق اینترنت فایل های خود را بر روی فضای ذخیره سازی مجازی ذخیره نمایید. از مزایای بارز این روش ذخیره سازی، می توان به قابلیت دسترسی به اطلاعات از هر کجای دنیا، تنها با مراجعه دوباره به سرور مورد نظر از طریق اینترنت اشاره کرد. میزان فضای ذخیره سازی در فضای ابری کاملا به نیاز شما بستگی دارد که می توانید این فضاهای ذخیره سازی را از شرکت های گوناگونی که در اینترنت در این زمینه خدمات رسانی می کنند، با هزینه های مختلف خریداری نمایید. البته باید به این نکته توجه داشت که ثبت و ذخیره سازی تصاویر دوربین های آنالوگ در محیط ابری، تنها با اتصال آن ها به دستگاه های XVR ممکن می شود و در دوربین مدار بسته تحت شبکه با استفاده از ضبط کننده های NVR می توان به این مهم دست یافت.

اهمیت ذخیره سازی تصاویر دوربین های مدار بسته

محافظت و نگه داری از اطلاعات به واسطه عناصر ذخیره سازی همچون هارد و فضای ابری، از مهم ترین چالش های این نوع سیستم ها به شمار رفته که همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده اند. ما با دستیابی به اطلاعات تصویری ذخیره شده می توانیم جهت شناسایی مجرمان و یا بررسی سایر جرایم و حوادث اقدام به عمل آوریم. در واقع این اطلاعات به طور کل می توانند در بسیاری از موارد، کارساز و مفید باشند و نقش مهمی را ایفا کنند. لازم به ذکر است که در سال های متمادی، پیشرفت فناوری در این زمینه سبب شده است تا شاهد رویکردهای متفاوتی در ضبط تصاویر سیستم های نظارتی باشیم. پیدایش و دستیابی به حافظه ها و روش های مختلف جهت ثبت و ضبط اطلاعات، روند ذخیره سازی را تا حد چشمگیری آسان کرده است. در همین راستا جهت ثبت اطلاعات خود مسیر سخت و یا دشواری را پیش رو ندارید و تنها با جمع آوری مقداری اطلاعات می توانید چگونگی و نوع ذخیره سازی فایل ها و اطلاعات خود را در این نوع سیستم ها مشخص نمایید.

5 عاملی که ظرفیت ذخیره سازی هارددیسک سیستم را تعیین می کنند:

1. حجم و تعداد هارد مهمترین عامل در مدت زمان ضبط دوربین مداربسته

مهمترین عامل در توانایی ذخیره سازی دوربین هایک ویژن ظرفیت هارد دیسک(ها) است. هیچ دستگاه DVR یا NVR ای در دنیا همراه با حافظه داخلی فروخته نمی شود و شما باید برای آنها به صورت جداگانه هارد دیسک خریداری کنید. هرچه تعداد و ظرفیت هارد ها بیشتر باشد سیستم زمان بیشتری تصاویر را ذخیره می کند.

2. تعداد دوربین ها

اگر شما فرضا یک هارد 4 ترابایت و 6 عدد دوربین داشته باشید مدت یک هفته (فرضی) ضبط می کند ولی اگر تعداد دوربین ها دوبرابر شود به هاردی با ظرفیت بالاتر نیاز خواهید داشت. پس هرچه تعداد دوربین ها بیشتر شود به تعداد هارد با ظرفیت بیشتری نیاز خواهید داشت.

3. کیفیت دوربین ها

دوربین های هایک ویژن دارای کیفیت تصویرهای مختلفی مانند HD، FULL HD، 4K و … هستند که انتخاب هر کدام از آنها در میزان فضایی که از هارد اشغال می کنند تاثیرگذار است. برای مثال اگر شما ده عدد دوربین HD هایک ویژن با هاردی با ظرفیت مشخص داشته باشید و چنانچه برای مثال مدت زمان ذخیره سازی آن تا یک ماه باشد این مدت در مورد دوربین های FULL HD به کمتر از یک ماه کاهش می یابد. پس هرچه کیفیت و رزولوشن دوربین هایک ویژن بیشتر باشد طبیعتا فضای ذخیره سازی شما هم زودتر پر می شود.

4. حالت ضبط

دستگاه های DVR هایک ویژن دارای حالت های ضبط متفاوتی هستند. متداول ترین حالت ضبط حالت Continues یا مداوم است که به صورت بی وقفه ضبط می کند. حالت دیگر حالت Motion Detection هایک ویژن است. دستگاه در این حالت زمانی شروع به ضبط می کند که از جلوی دوربین شیء متحرکی عبور کند. طبیعتا در این حالت به خاطر اینکه ضبط در زمان های ورود شیئ متحرک انجام می شود، فضای ذخیره سازی دیرتر تمام می شود، به ویژه اگر دوربین در محیط هایی با رفت و آمد محدود نصب شده باشد.

5. تعداد فریم در ضبط

همانطور که می دانید هر یک ثانیه تصویر زنده از 25 فریم تشکیل شده است. در تنظیم نحوه ضبط DVR هایک ویژن تعداد فریم ها را بر روی 15 فریم در هر ثانیه می گذارند. زیرا هرچه تعداد فریم ها بیشتر باشد فضای بیشتری را اشغال خواهند نمود.

بیشترین مدت زمان ذخیره سازی در کدام مدل از دستگاه‌های DVR و NVR هایک ویژن است؟

بالاترین مدت زمان ذخیره سازی در NVR های سری 9600 هایک ویژن است. این دستگاه ها قدرتمند ترین سری NVRهای هایک ویژن هستند که دارای قابلیت های پیشرفته ای همچون RAID، پشتیبانی از ویژگی های هوشمند مانند تشخیص چهره، پلاک خوانی و … هستند. این دستگاه ها قابلیت پشتیبانی از 16 عدد هارد با ظرفیت 6 ترابایت را دارند

تی وی تی

خروجی گرفتن از فیلم های ضبط شده دوربین مداربسته روی فلش یا هارددیسک

برای خروجی گرفتن از فیلم های ضبط شده دوربین مداربسته یونی ویو بر روی فلش یا هارددیسک، ابتدا در صفحه ی اصلی دستگاه کلیک راست کرده و گزینه ی Menu را انتخاب کنید.

 

 

در مرحله ی بعدی بر روی گزینه ی Back up و سپس گزینه ی Recording کلیک کنید.

دوربین های مدار بسته مورد نظر را انتخاب کنید.

اکنون حالت بازبینی مورد نظر را انتخاب کنید:

  • Normal Type: ضبط براساس تنظیم دستی یا خودکار
  • Type Event: ضبط براساس تغییری در تصویر مانند حرکت، نور و ...
  • VCA Type: ضبط بر اساس تشخیص چهره
  • File Type: ضبط بر اساس تصاویر قفل شده و قفل نشده در Live View

تاریخ و ساعت شروع ضبط را وارد کنید.
اکنون تاریخ و ساعت پایان ضبط را وارد کنید.
با کلیک بر روی Search فیلم های ضبط شده در زمان مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد.

 

 

 

در پنجره جدید دوربین مداربسته تحت شبکه، روز و زمان های ضبط شده، نمایش داده می شوند.
اکنون بر روی Backup و یا برای ذخیره همه موارد یافت شده Backup All کلیک کنید.

 

 

 

در صفحه ی جدید حافظه خارجی متصل به دستگاه، به شما نمایش داده می شود.

با انتخاب Backup فایل های شما بر روی حافظه خارجی (فلش و یا هارددیسک) ذخیره می شوند.

 

 

 

درج آگهی ویژه در آگهی کالا


درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالادر گذشته های دور و دورتر از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد میکشیدند.

 

تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت میگیرد.

 

این درست همان کاری است که آگهی کالا ، به خوبی از پس آن بر آمده است. سایت آگهی کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول، خدمات و برند شما، ویترینی چشم گیر برای دیده شدن کار شما است.

 شما میتوانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی کالا، محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود. کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت میگیرد. مزیت درج آگهی در آگهی کالا ،  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را میدهد.

 

درج آگهی رایگان اینترنتی سایتهایی که در اینترنت اقدام به تبلیغ رایگان کالا یا هرگونه خدماتی میکنند بسیار زیاد میباشند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا این سایتها فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و دیده شدن بیشتر خدمات ما میشوند . یکی از مهمترین مزایای درج آگهی رایگان این است که ما با مخاطبان محصول یا خدمات روبرو میشویم .

در اینگونه سایتها ما میتوانیم به راحتی خدمات خود را معرفی کرده و انتظار داشته باشیم تا در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسیم.

 در اینترنت و ثبت درج آگهی رایگان برای معرفی کالا و خدمات در طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد قابل توجه ای همراه بوده است . بطوریکه امروزه از تبلیغات به عنوان یکی از روش های پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.

کاربران محصول یا خدمتی دارند میتوانند با انتشار آگهی بصورت رایگان و تبلیغات در اینترنت به مشتریان جدید دست پیدا کرده و باعث افزایش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهی خود بصورت رایگان در آگهی-کالا نیازمندی میتوان بدون پرداخت هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم .

آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند. آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند . برای نمونه در سایتهای ایرانی میتوان به سایت آگهی-کالا اشاره کرد.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در اینترنت این است که با هزینه کمتر نسبت به دیگر رسانه ها از قبیل رادیو ، تلویزیون یا تبلیغات محیطی که تبلیغات آنها بصورت تبلیغ سنتی میباشد میتوان تبلیغ خود را در دید مخاطبان هدف خود به نمایش بگذاریم .

درج آگهی رایگان در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا بله  درج آگهی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی کالا به نمایش بگذارید. خیالتان راحت. مخاطبان زیادی آگهی شما را میبینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود. باورتان میشود؟ با درج یک آگهی رایگان

درج آگهی ویژه در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی کالا ی خود را در سایت آگهی کالا قرار دهید. در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده میکنید. در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد.

 

همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر میشود.

 

 

تبلیغات اینترنت بر خلاف تبلیغاتی که بصورت سنتی انجام میشود دارای خاطبین هدفمند بیشتری میباشد . تبلیغات باعث میشود با کمترین هزینه کسانی را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزینه ، میزان دسترسی ، بازاریابی ، گستردگی و حتی فروش و تجارت ، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.

در تبلیغات اینترنتی ، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت میگیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده میکنند و یا دنبال کالایی هستند ، میدانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.

یکی از بهترین راه های معرفی و درج آگهی رایگان اینترنتی میباشد با این عمل که زمان زیادی را نخواهد گرفت ولی برای همیشه در گوگل حضور خواهید داشت و جذب مشتری خواهید نمود لازم به ذکر است که اگهی های ویژه نقش بسیار مهمی در بازدید از اگهی شما را ایفا خواهند نمود

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا برای اینکه در کسب و کاری که ایجاد کرده ایم موفق شویم و با موفقیت قدم برداریم نیاز است تا برای مشتری معرفی کنیم برای اینکه مشتری ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه های زیادی وجود دارد از جمله این راه‌ها تبلیغات است زیرا تبلیغات به شیوه‌های مختلفی انجام میگیرد و منظور از تبلیغات این است که محصولات و خودمان را به مشتری معرفی کنیم.

 

چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید. حس تان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟ اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد.

 

چه راحت برای آن هزینه می کند. حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد. پس محصول خوبی است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید. آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام میدهند.

 

با مشاهده تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه ، برجسته ، و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید، خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک ، اعتمادی چشمگیر نصیب آگهی شما میشود. موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی کالا

 

یک تعامل دو طرف با مشتری برقرار کنیم از خدمات و محصولات که داریم مشتری را آگاه کنید و بیشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبلیغات حرفه‌ای‌تر باشد مشتری های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

برای اینکه در این امر موفق شویم نیاز است تا به صورت حرفه‌ای این شغل را ادامه دهیم بنابراین نیاز است تبلیغات اینترنتی انجام دهند زیرا امروزه همه افراد موفق از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا درج آگهی رایگان اینترنتی بازخورد زیادی دارد زیرا کاربران  در فضای مجازی و در شبکه‌های اینترنتی فعالیت میکنند و بیشتر مطالب را خواهند دید تا از رسانه‌های دیگر بنابراین برای اینکه ما حرفه ای شویم و مردم بیشتر با ما آشنا شوند از طریق تبلیغات اینترنتی میتوانیم خودمان را در معرض دید کاربران قرار دهیم برای هر کسب و کاری میتوان از تبلیغات در آگهی-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

راهنمای خرید دوربین مدار بسته برای آپارتمان های مسکونی


راهنمای خرید دوربین مدار بسته برای آپارتمان های مسکونی

امروزه روز با پیشرفت تکنولوژی دوربین مدار بسته  هایک ویژن و توسعه تکنولوژی های هوشمند ارزان قیمت، اکثر مالکان ساختمانی به فکر استفاده از دوربین های مدار بسته در ساختمان های خود افتاده اند. برخی از مهمترین نگرانی هایی که آنها را به فکر استفاده از دوربین مداربسته می اندازد عبارتند از: پوشش مبادی ورودی و خروجی ساختمان جهت مشاهده افراد مشکوک و همسایه ها، پوشش فضای داخل پارکینگ خودرو های ساکنین، پوشش فضای لابی و راه پله ها، پوشش بر اصلی بیرونی ساختمان شامل خیابان اصلی و فرعی، ارائه تصویر دائمی ازفضاهای ساختمان و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

از چه تکنولوژی باید استفاده کنیم؟

جهت پوشش محیط ساختمان ها از سه نوع تکنولوژی مدار بسته آنالوگ، HD و آی پی می توانیم استفاده کنیم، سیستم آنالوگ، قدیمی ترین و ارزان ترین تکنولوژی است که می توان استفاده کرد، کیفیت پایین دوربین آنالوگ معمولا بزرگترین نقطه ضعف آنها می باشد، بهترین دوربین آنالوگ تنها ?.? مگا پیکسل رزولوشن دارد، که این موضوع برای بسیاری از مالکان آزار دهنده است، علاوه بر آن زاویه کم، دوربین آنالوگ دیگر نقطه ضعف آن می باشد ( حداکثر ??درجه )، این عوامل باعث می شود تا مالکان معمولا این سیستم را انتخاب نکنند اما هستند صاحبان آپارتمان هایی که هنوز از اهمیت تجهیز به سامانه دوربین مداربسته غافل هستند و از دوربین آنالوگ برای پوشش فضاهای ساختمانی خود استفاده می کنند. کیفیت پایین و قابل اعتماد نبودن تصویر ضبط شده، در مواقع حساس از بزرگترین نقاط ضعف سیستم آنالوگ می باشد.

 

سیستم تحت شبکه یا آی پی، این سیستم با استفاده از دوربین مداربسته مگا پیکسل با رزولوشن بالا ( حداقل یک مگا پیکسل ) و استفاده از بستر شبکه بهترین کیفیت را ارائه می دهد. استفاده از بستر کابل و سوییچ شبکه و مرکز کنترل تحت شبکه (NVR) باعث شده تا این سیستم به عنوان یک راه حل گران قیمت و کمی پیچیده به لحاظ عملکرد در بین راهکارهای پیشنهادی شناخته شود. کیفیت تصویر بالا، زاویه دید وسیع، انتقال تصویر روی بستر شبکه و اینترنت و چندین مورد دیگر، به عنوان نقاط قوت این سیستم شناخته می شوند. اما قیمت بالای دوربین، مرکز کنترل ضبط، سوییچ و همچنین سایر تجهیزات مصرفی، این سیستم باعث می شود تا این تکنولوژی هم برای بسیاری از ساختمان های مسکونی جذابیتی نداشته باشد. با این همه مالکان مشکل پسندی هم وجود دارند که جهت پوشش فضاهای آپارتمان مسکونی خود از این نوع سیستم استفاده می کنند.

تکنولوژی HD مخفف High Defenition، به عنوان تکنولوژی جدید که حدودا هفتیا هشت سال پیش وارد بازار مدار بسته شد، با استفاده از دوربین دیجیتال و مگا پیکسل و استفاده از بستر کابل های کواکسیال ( همان بستر کابلی که برای دوربین های آنالوگ استفاده می شد) و قیمت پایین تر از سیستم تحت شبکه به عنوان یک پیشنهاد جذاب از سمت مالکان ساختمان ها مورد استقبال قرار گرفت. رزولوشن، زاویه دید بالا و قیمت پایین این دوربین مداربسته نسبت به سیستم تحت شبکه، کابل کشی راحت و ارزان، همه و همه از نقاط قوت این سیستم به شمار می آید، از جمله نقاط ضعف محدود این سیستم برای کاربری در موارد مسکونی می توان به میزان زیاد کابل های مصرف شده اشاره کرد، در این سیستم به ازای هر دوربین باید یک کابل کواکسیال ترکیبی از دوربین مداربسته تا مرکز کنترل ضبط تصویر دیجیتال کابل کشی شود. با توجه به مواردگفته شده اکثر مالکان ساختمان های مسکونی پس از گشت و گذار فراوان در بازار و مشورت با فروشندگان مختلف سیستم HD را انتخاب می کنند.

در صورتی که نیاز به  خدمات  نصب دوربین مداربسته   دارید ما شرکت مهر تجارت را به شما پیشنهاد می کنیم.

انتخاب برند 

برند های متعددی در بازار ایران مشغول فعالیت هستند، برند های اصطلاحا بدون نام ( No Name)، با قیمت و کیفیت تصویر پایین در بازار هستند که پس از نصب با گذر زمان دچار افت کیفیت می شوند، اما در سوی دیگر برخی از برند ها هم به صورت حرفه ای وجود دارند که کیفیت و قیمت بالایی دارند این برند ها بازار فروش محصولاتشان بانک ها، نیرو گاهها و پروژه هایی از این قبیل می باشند. اما برند های دیگری نیز وجود دارند که به لحاظ تقسیم بندی در رده برندهای متوسط رو به بالا قرار می گیرند، انتخاب تجهیزات مدار بسته از این برند ها می تواند یک راه حل خوب باشد.

برخی از ویژگی های یک برند مناسب عبارتند از: سابقه فعالیت برند در دنیا ( حداقل ? سال از عمر برند گذشته باشد)، سابقه فعالیت برند در کشور ( حداقل ? سال از عمر برند در ایران گذشته باشد)، دارا بودن نماینده فعال و خوش سابقه در بازار، خرید از شرکت فروشنده دوربین مداربسته ( دوربین مداربسته تی وی تی ) بجای فروشگاهها، که دارای نامه نمایندگی از برند باشند، زمان گارانتی، انتخاب برندهایی که پروژه های مشابه زیادی در بازار ساختمان های مسکونی انجام داده باشند

 

اهمیت استفاده از راهنمای خرید دوربین مدار بسته باعث می شود تا بتوانیم بهینه ترین خرید را با توجه به نیاز حفاظتی و بودجه داشته باشیم. اهمیت انتخاب شرکتی که بتواند خدمات پس از فروش حرفه ای و مناسب ارائه دهد بسیار تاثیر گذار است.

 

روش نگهداری انواع زعفران


روش نگهداری انواع زعفران

 

یکی از گیاهانی که کاربرد بسیار زیادی در طبخ انواع غذاهای ایرانی دارد زعفران می باشد. این گیاه جادویی نه تنها برای خوش طعم کردن غذاها به کار می رود، بلکه مصرف دارویی نیز دارد و از این گیاه در تهیه انواع داروهای گیاهی جهت درمان بیماری های مختلف بهره گرفته می‌شود‌.

محصولی که از گیاه زعفران به دست می آید به صورت ادویه مورد استفاده قرار می گیرد. گیاه زعفران دارای انواع مختلفی است و شیوه نگهداری هر کدام از آنها با دیگری تفاوت دارد.

در این مطلب تمامی  شیوه های نگهداری مختلف زعفران را بیان میکنیم  تا در صورت خرید زعفران با روش های نگهداری طولانی مدت آن آشنا باشید.

طبقه بندی زعفران

زعفران را می توان بر اساس نوع چینش به صورت زیر طبقه بندی کرد :

زعفران سرگل

زعفران نگین

زعفران پوشال

زعفران دسته یا دختر پیچ

خامه‌ زعفران

 

زعفران سرگل

این نوع از زعفران رایج‌ترین نمونه زعفران است و اغلب مشتریان این نمونه از زعفران را بیشتر می‌شناسند.

در این نمونه از قسمت زردی زعفران یا ریشه  آن خبری نیست و فقط قسمت قرمز رنگ زعفران یا کلاله آن به صورت جدا جدا و تمیز کرده وجود دارد.

زعفران سرگل با نام های دیگری چون سر قلم، سر ریشه و ممتاز هم شناخته می‌شود و در خارج از کشور هم به عنوان All-Red (کاملا قرمز) شناخته می‌شود که زعفران ممتاز مقداری خامه هم به همراه دارد؛ نهایتا اینکه در بین انواع زعفران، سرگل بیشتر از بقیه مصرف دارد.

زعفران پوشال

اگر بخواهیم این نوع زعفران را با بقیه انواع مانند سرگل مقایسه کنیم، این محصول مقداری زردی به همراه دارد اما درصد بیشتری از این محصول را کلاله قرمز رنگ تشکیل می‌دهد و فقط درحدود ? الی ? میلی‌متر، خامه دارد.

در مقایسه با انواع زعفران ها مثل دسته این محصول بخاطر وجود داشتن حجم بیشتری از  کلاله، رنگ دهی بالاتری دارد. بخاطر ترکیب مقداری از خامه با کلاله در این محصول، مشتریان هم اعتماد بیشتری هم به این محصول برای اصل بودن آن دارند. زعفران پوشال دارای درجه بندی از درجه یک تا درجه سه است.

زعفران نگین

این نوع زعفران حاوی رشته های قرمز رنگ ، ضخیم و بلند است و در مقایسه با پوشال معمولی زعفران نگین فاقد خامه می باشد.

در میان انواع زعفران، این مدل خاصیت رنگ دهی فوق العاده بالایی دارد، هم چنین بسیار معطر است، و از نظر ظاهری، زعفران نگین بسیار حجیم و زیبا است.

زعفران دسته یا دخترپیچ

زعفران دسته تمامی رشته زعفران می باشد که  از ریشه سفید تا کلاله قرمز رنگ آن را شامل می شود.

اگر به تصویر این نوع از زعفران نگاهی بیندازید کلاله های قرمز رنگ را به همراه خامه خواهید دید. در این نوع رشته های زعفران  را به صورت یک سویه و یا دو سویه بر روی هم قرارداده و به وسیله نخ آن‌ها را اصطلاحا دسته پیچ کرده و سپس خشک می نمایند.  در میان انواع زعفران، از این محصول به عنوان ظاهر واقعی آن یاد می‌شود.

 

نگهداری از زعفران

شیوه نگهداری زعفران در انواع مختلف آن هیچ تفاوتی ندارد و تمام انواع زعفران به یک صورت نگهداری می شوند.

این ادویه خوش عطر در دماهای پایین پایداری رنگ و عطر بهتری دارد. در دماهای بالا خواص آن از بین می رود.

اگر دمای محیط گرمتر از حد معمول باشد می توانید برای حفظ کیفیت زعفران آن را در یخچال نگهداری نمایید، از جمله عواملی که در نگه داری زعفران باید به آن توجه شود میزان رطوبت محیط است، یعنی اینکه باید رطوب کم باشد.

در غیر این صورت زعفران رطوبت محیط را به خود جذب می‌کند و باعث می شود رنگ و بوی خوب خود را از دست بدهد.

روش هایی که استفاده می شود برای افزایش ماندگاری زعفران است زیرا کیفیت زعفران مهمترین موضوع برای مصرف کننده است. شیوه های گوناگونی برای حفظ کیفیت زعفران و نگه داشتن آن در شرایط مناسب وجود دارد.

جهت نگهداری زعفران در انبار قفسه هایی از جنس فلز و یا پالت کار مورد استفاده قرار میگیرد ، زیرا  این قفسه ها از رسیدن رطوبت به زعفران ها جلوگیری می‌کنند.

عامل دیگری که در نگهداری بهتر زعفران ها کمک می کند روش خشک کردن و بسته‌بندی زعفران است. جهت حفظ کیفیت زعفران باید به صورت استاندارد آن ها را خشک و بسته بندی کرد.

دمای مناسب محیط برای زعفران یکی از موارد مهم در این زمینه است. بهترین دما برای زعفران خشک و بسته بندی شده 16 درجه سانتیگراد می باشد.

عدم وجود رطوبت و نور در محیط نگهداری زعفران بسیار مهم است و بهترین شرایط نگهداری برای زعفران، محیطی تاریک و بدون رطوبت است.

زعفران ها باید هر ماه یک بار از لحاظ شرایط نگه داری و کیفیت بررسی شوند.

نگهداری در منزل

شیوه نگهداری زعفران هرچند به مقدار کم در منزل مانند نگهداری در انبار است. برای نگه داشتن زعفران در شرایط مناسب بهتر است ابتدا آن را به صورت کامل خشک و آسیاب کرده و در ظرفی که جریان هوا نداشته باشد قرار دهید

بهتر است که زعفران هارا به صورت وکیوم شده درون یخچال قرار دهید. توجه داشته باشید که هیچگونه رطوبتی نباید به زعفران ها برسد و همچنین دمای مکانی که زعفران ها در آن جا نگهداری می‌شود نباید بیش از حد گرم باشد زیرا باعث می‌شود که زعفران ها خاصیت خود را از دست بدهند.

ترجمه و جمع آوری: واحد تحقیق و توسعه شرکت

 زعفران بهرامن

منبع : جام جم آنلاین