فروش فایل10

فروشگاه فایل

فروش فایل10

فروشگاه فایل

روز دختر چه چیزی هدیه دهیم؟

روز دختر چه چیزی هدیه بدهیم؟

روز دختر روزی است که خیلی از پدر و مادر‌ها به دنبال تهیه هدیه‌ای زیبا برای فرزند دلبندشان هستند.

سالروز میلاد حضرت معصومه (س) روز دختر نامیده شده است؛ در این روز برای اینکه به دخترانمان بگوییم به یادشان هستیم نیازی نیست برایشان هدیه گرانی تهیه کنیم. می‌توانیم با تقدیم هدیه کوچکی به دختران این روز را به آن‌ها تبریک بگوییم و لحظات شادی را برایشان رقم بزنیم.

در ادامه این گزارش نمونه‌ای از کادوی روز دختر را معرفی می‌کنیم:

کارت تبریک روز دختر

کارت تبریک روز دختر می تواند هدیه مناسبی برای دختران ما باشد؛ با دادن یک کارت تبریک به مناسبت روز دختر به آنها بگوییم به یادشان هستیم. حتی می‌توانیم خودمان این کارت تبریک را درست کنیم و به دخترمان هدیه دهیم.

 بخوانید درباره: کادو تولد برای خانمها

کتاب؛ هدیه‌ای ماندگار برای دختران

اگر دخترمان اهل مطالعه است، می توانیم به او در روز دختر کتاب هدیه دهیم. کتاب شاعر یا نویسنده مورد علاقه دخترمان می تواند بهترین هدیه برای او باشد.

3n3b_c7.jpg

دفترچه خاطرات

دفتر خاطرات یکی دیگر از مواردی است که دختران به آن علاقه مند هستند و  می تواند هدیه مناسبی برای آنها در روز دختر باشد.

 

 

لیوان دخترانه 

خرید ماگ و لیوان هایی که روی آن طراحی شده است، می تواند هدیه مناسبی برای روز دختر باشد.

نقاشی و کاردستی

می‌توان نقاشی کشید یا کاردستی برای دخترمان تهیه کرد و در روز دختر به او هدیه و اینگونه به او نشان داد که به یادش هستی

چند شاخه گل برای روز دختر بهترین کادو برای عشقم

چند شاخه گل می تواند ایده خوبی برای هدیه روز دختر باشد. دختران از اینکه گل به آنها هدیه بدهید، خوششان می آید. می توانیم گل مورد علاقه دخترمان را به او هدیه و اینگونه نشان بدهیم، به یادش هستیم و به علایقش توجه می کنیم.

روسری، کیف، کفش، جعبه جواهرات و زیورآلات هم از هدایای دیگری هستند که می‌توان در روز دختر هدیه داد.

 

تاریخ دقیق روز دختر در سال ??

تاریخ روز دختر سال ???? مصادف با سه شنبه ? تیر ???? برابر با یکم ذی‌القعده ???? و ولادت حضرت معصومه (س) است‌. زندگینامه حضرت معصومه (س) ‌از اینجا بخوانید.

روز دختر در ایران

روز دختر در ایران بهانه‌ای است برای گرامیداشت مقام دختر و آشنایی آنان با نحوه صحیح زندگی با بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی، این روز در رسانه‌های خبری و اجتماعی نیز بازتاب وسیعی دارد.

تاریخچه روز دختر در ایران

در سال ???? رویدادی تأثیرگذار برای دختران کشورمان اتفاق افتاد. شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس پیشنهاد فرهنگسرای دختران، روز مبارک تولد حضرت فاطمه معصومه (س)، کریمه اهل بیت را به عنوان «روز ملی دختران» تصویب و اعلام کرد و بر همین اساس نیز طی جشنی در روز میلاد آن حضرت، اولین سالروز ملی دختران گرامی داشته شد و فرهنگسرای دختران به عنوان دبیرخانه دائمی روز ملی دختران انتخاب شد.

بدون تردید، توجه به اهمیت و ضرورت این روز و فرصت‌های آن، همچنین دقت به وضعیت دختران در جامعه که برای اصلاح و بهبود آن به عزم و اهتمام ملی نیاز است، می‌تواند از روز ملی دختران، فرصتی مغتنم برای کار جمعی در مورد دختران بسازد که زمینه‌های حرکت‌های بزرگ و تغییر و تحولات درخشان برای توسعه و بهبود زندگی دختران را فراهم نماید. این فرصتی است که شاید لازم بود خیلی پیش از اینها اتفاق می‌افتاد و اکنون که زمینه آن فراهم شده است، بی توجهی به آن، با توجه به سرعت تحولات حوزه مسائل زنان و دختران، ممکن است زیان‌های فرهنگی اجتماعی بزرگی را به همراه داشته باشد.

برنامه‌های روز دختر در ایران

هر سال در روز دختر برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف تکریم دختران در ایران برگزار می‌شود.

روز جهانی دختر سال ????

روز جهانی دختر بچه‌ها (International Day of Girl Child) در تاریخ ?? اکتبر برابر با ?? مهر هر سال برگزار می‌شود که این تاریخ به نام روز جهانی دختر شناخته می‌شود.

نام‌گذاری روز دختر در جهان قدمت زیادی ندارد و از سال ???? توسط سازمان ملل به صورت رسمی آغاز شده و هدف آن ایجاد فرصت‌های اجتماعی، بهبود وضعیت تغذیه و سلامت دخترها ذکر می‌شود.

علت نامگذاری روز جهانی دختر در ?? اکتبر

با وجود کمپین‌های متعدد، هر شخص دلایل خاصی را برای وجود روز جهانی دختر اعلام می‌کرد، هدف از نامگذاری روز جهانی دختران در ?? اکتبر ایجاد فرصت‌های بیش‌تر اجتماعی، بهبود وضعیت تغذیه و سلامت دختر خانم‌ها و رفع نابرابری‌ها ذکر می‌شود و چندین دلیل وجود داشت که باعث شد نظر سازمان ملل به آنها جلب شود:

  • حمایت از عدم ازدواج اجباری برای دختران
  • حمایت از عدم خشونت علیه دختران و زنان
  • بهبود سطح آموزشی و عدم ازدواج کودکان دختر

بر اساس آمار رسمی سازمان یونیسف، دختران در سراسر جهان با تبعیض‌های گوناگونی مواجه هستند:

  • ?? میلیون دختربچه در سراسر جهان به آموزش ابتدایی دسترسی ندارند.
  • در سراسر جهان حدود ??? میلیون دختر ختنه شده‌اند. هر سال سه میلیون دختر در کشورهای مختلف جهان در معرض خطر ختنه شدن قرار دارند.
  • دختران پنج تا ?? سال در روز ??? میلیون ساعت در خانه کار می‌کنند. رفت و روب، آشپزی یا حتی آوردن آب از چاه یا چشمه. ساعاتی که پسران پنج تا ?? ساله صرف کارهای خانه می‌کنند، پنجاه درصد کمتر از دختران است.
  • هر سال ?? میلیون دختر خردسال در نقاط مختلف جهان مجبور به ازدواج می‌شوند و در حال حاضر از هر پنج زن در جهان یکی زیر ?? سال ازدواج کرده است.
  • بسیاری از این افراد مورد بدرفتاری روحی و خشونت جنسی همسران خود قرار می‌گیرند. دخترانی که زود ازدواج می‌کنند در سنین پایین به عنوان مثال در ?? سالگی باردار می‌شوند و بسیاری از آنها به دلیل بارداری و زایمان تا پایان عمر از مشکلات سخت جسمی خود رنج می‌برند.

 

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

چگونه ارسال اس ام اس تبلیغاتی را به صورت هدفمند انجام دهیم؟

چگونه ارسال اس ام اس تبلیغاتی را به صورت هدفمند انجام دهیم؟

70d_b10.jpg

اهمیت تفکیک و دسته بندی مخاطب :

امروزه استفاده از پنل پیامکی برای  اس ام اس تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی موثر برای صاحبان کسب و کار است.

اما نکته ی حائز اهمیت  این است که آیا هر سامانه پیامکی برای پیامک تبلیغاتی ، پاسخگوی نیازهای کیفی در فروش و تبلیغات موثر برای بیزینس ها خواهد بود؟

در دهه های ابتدایی که شرکت ها و کسب و کارها اقدام به تبلیغات کردند، هنوز تبلیغات هدفمند معنی خاصی نداشت.

یک شرکت فقط قابلیت سفارش تبلیغ در یک روزنامه و یا در یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی را داشت که مسلما در این نوع تبلیغات امکان هیچ گونه هدف گذاری وجود ندارد.

روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسی بود و به هیچ عنوان مشخص نبود که تبلیغ به چه مخاطبی نمایش داده میشود.

در دنیای امروز تبلیغات، آژانس های تبلیغاتی با استفاده از Data Mining  یا همان داده کاوی، مخاطبان را حتی تا خیابان محل زندگیشان تفکیک و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه میدهند.

این هدفمند سازی باعث ایجاد هرچه بیشتر اعتماد و رضایت در مخاطبانی میشود که تبلیغ را دریافت میکنند.

تبلیغات تلویزیونی به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه های تلویزیونی مختلف برای رده سنی و جنسیت های مختلف پخش میشد و کمی هدفمند تر بود.

در ادامه ای این مقاله قصد داریم به معرفی اقداماتی جهت در بر داشتن یک سامانه ی  اس ام اس تبلیغاتی هدفمند و نظام یافته بپردازیم.

برای انتخاب یک پنل  اس ام اس تبلیغاتی بهتر است که با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید.

 اس ام اس تبلیغاتی هدفمند دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

برای  اس ام اس تبلیغاتی هدفمند احتیاج هست که از ابزار مرتبط با این کار استفاده شود.

ممکن است این ابزار را با نام های مختلف شنیده باشید،برای مثال سامانه پیامکی،پنل اس ام اس و یا سامانه  اس ام اس تبلیغاتی انبوه، تمام این اصطلاح ها به ابزار  اس ام اس تبلیغاتی اشاره میکنند.

یک پنل اس ام اس مناسب، حتما میبایست بانک های شماره تفکیک شده در اختیار کاربران قرار دهد.

تفکیک این شماره ها باید طوری باشد که برای تمام کسانی که قصد  اس ام اس تبلیغاتی دارند کاربردی باشد.

برای مثال ممکن است کاربری قصد ارسال به مخاطبان یک شهر را به تفکیک موقعیت مکانی یا منطقه خاصی داشته باشد.

در این قسمت چند نمونه از تفکیک های پر کاررد را بررسی میکنیم.

1)      تفکیک بر اساس موقعیت مکانی :

در این بانک شماره ها بر اساس منطقه های مختلف یک شهر تفکیک شده و فقط کافی است که برای  ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظر انتخاب شود.

2)      تفکیک بر اساس سن و جنسیت :

در این بانک شماره ها بر اساس سن و جنسیت مخاطبان تفکیک شده است و قابلیت انتخاب رنج سنی مخاطبان هدف وجود دارد.

3)      تفکیک بر اساس مشاغل و اصناف :

در این بانک شماره  اصناف و مشاغل کل کشور جهت  اس ام اس تبلیغاتی تفکیک شده است که برای اهداف B2B بسیار مناسب است.

در اختیار داشتن امکاناتی جهت ایجاد چنین تفکیکی در میان مخاطبان و مشتری های احتمالی تبلیغات از طریق  اس ام اس تبلیغاتی را هدفمند تر می کند.

چه زمانی برای  اس ام اس تبلیغاتی مناسب است؟

یکی درگیر از عوامل مهمی که باید هنگام  اس ام اس تبلیغاتی مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب برای ارسال است.

اگر مخاطب احساس کند که مورد احترام تبلیغ دهنده هست، احساس رضایت و اطمینان خاصی به برند تبلیغ دهنده پیدا خواهد کرد.

با توجه به نوع بیزینس زمان  اس ام اس تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

این موضوع هم باعث ایجاد رضایت در مخاطب شده و هم باعث میشود که ادرصد انگیجمنت مخاطب به طرز باور نکردنی بالا تر برود.

قبل از خرید یک پنل  اس ام اس تبلیغاتی حتما این موارد را بررسی کنید تا از امکانات و قابلیت های کامل این ابزار مطلع شوید.

پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل

پرستار کودک، بیمار و سالمند در منزل از پر درخواست ترین خدمات پرستاری می‌باشد. حساسیت بالای استخدام پرستار سالمند در منزل و همین طور اهمیت داشتن اطلاعات و تخصص کافی برای انجام پرستاری از سالمندان، کودکان و بیماران افرادرا ملزم به  دقت در انتخاب پرستار در منزل می‌کند.

استخدام پرستار در منزل با هدف نگهداری از افرادی که توانایی مراقبت از خود را ندارند و نیاز به پرستاری مداوم دارند صورت می‌گیرد. بیشترین نوع جذب پرستار در منزل به پرستار کودک و پرستار سالمند در منزل اختصاص دارد. توجه به ویژگی‌هایی رفتاری و تخصصی پرستار بیمار، پرستار کودک و پرستار سالمند در منزل از مهمترین فاکتور‌های انتخاب یک پرستار است.

بازار آنلاین "خدمت از ما" با در نظر گرفتن ضروریات و نکات مهم در استخدام پرستار در منزل، شما را در انتخاب و شناخت پرستار سالمند در منزل و پرستار کودک و بیمار راهنمایی می‌کند. با ثبت سفارش رایگان در "خدمت از ما " امکان دسترسی به نزدیک ترین و مناسب ترین مراکز اعزام پرستار سالمند در منزل، پرستار کودک و پرستار بیمار را برای شما فراهم می‌شود.

 

ویژگی‌ها و وظایف پرستار سالمند در منزل

استخدام "پرستار سالمند" در منزل برای افرادی که به هر دلایلی تنها زندگی می‌کنند، بیمار هستند و نیاز به نگهداری مداوم دارند یک خدمت کاربردی است. گاها افراد به دلایل مشاغل کاری، رفت و آمد به شهرهای دیگر و مواردی از این قبیل توانایی مراقبت یک سره از پدر یا مادر خود را ندارند. در این حالت انتخاب یک پرستار سالمند در منزل بهترین راهکار است.

خصوصیات اخلاقی، مسئولیت پذیری، توجه به حساسیت‌های زندگی یک سالمند، توجه به سبک غذا و ساعات مصرف دارو، مراقبت اوصولی و طبق برنامه و دستور پزشک از مهمترین اقداماتی است که یک پرستار سالمند در منزل باید انجام دهد.

 

h7kn_a2.jpg

 

بازار آنلاین خدمت از ما با ایجاد یک فضای کاربردی دقیق و مطمئن به معرفی پرستار سالمند در منزل پرداخته است. با یک ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت خدمت از ما و مشاهده نظرات قبلی کاربران در خصوص آنها بهترین انتخاب  پرستار سالمند" در منزل را داشته باشید.

 

نکات ضروری در انتخاب پرستار بیمار

اصل کار و وظیفه یک پرستار نگهداری و مراقبت از بیماران مختلف است. در مواقعی که شرایط نگهداری بیماران از بیمارستان به منزل تغییر پیدا می‌کند، در این حالت به دلیل حساسیت بالای بدن بیمار رسیدگی به نکات تغذیه‌ای و دارویی بهتر است تحت نظارت یک پرستار بیمار انجام شود. 

از وظایف مهم پرستار بیمار علاوه بر رسیدگی مداوم به فرد بیمار، عواملی مثل کنترل علایم حیاتی ، تزریق دارو طبق نسخه  پزشک ، سرم درمانی ، برقراری راه وریدی، پرستاری از بیماران تحت مراقبت های ویژه (ICU)، پانسمان انواع زخم ها و دیگر مراقبت های حرفه‌ای پرستاری می‌باشد.

 

 

امکان دسترسی به پرستار بیمار از مراکز معتبر و درمانی سطح کشور با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" به راحتی قابل انجام است. با مشاهده سوابق کاری قبلی پرستاران فعال در "خدمت از ما" مناسبترین انتخاب برای مراقبت‌ از بیمار مدنظرتان فراهم خواهد شد.

 

اهمیت جذب پرستار کودک در منزل

بیشترین نوع جذب پرستار را می‌توان به پرستار کودک برای نگهداری از آن در منزل معرفی نمود. پرستار کودک علاوه قابلیت‌های رفتاری مناسب برای ارتباط منسجم با کودک باید توانایی مراقبت‌های دیگر از کودکان در گروه سنی مختلف را داشته باشد.

پرستار کودک، در بیشتر مواقع انتخاب پدر و مادرهای شاغل برای نگهداری فرزندشان در محیط خانه با رعایت نکات کاملا ضروری برای تربیت و مراقبت از یک کودک است. پرستاران کودک باید از بین مجرب ترین و با تجربه ترین پرستاران آشنا به اوصول مراقبتی و تربیتی کودک صورت گیرد.

 

 

ضرورت نگهداری و تربیت کودک به گونه‌ای است که برای انتخاب پرستار کودک باید نهایت حساسیت و دقت را به کار گرفت. پرستار کودک در کنار تمام نکات رفتاری و تربیتی باید توانایی برقراری ارتباط صحیح با کودک را داشته و خلا عاطفی کودک را در مدت زمان تنهایی به درستی پر کند.

قیمت جذب پرستار منزل برای نگهداری از سالمند، کودک و بیمار

قیمت استخدام پرستار سالمند در منزل، پرستار بیمار و پرستار کودک با هم متفاوت بوده و وابسته به شرایط کاری هر کدام دریافتی متغیری خواهند داشت. بعنوان مثال حقوق نگهداری از سالمند کاملا وابسته به وضعیت سالمند (درصد توانایی، بیماری، نوع ناتوانی و...) ساعات کاری پرستار سالمند (پاره وقت، تمام وقت) و در نهایت تعداد روزهای هفته برای مراقبت و نگهداری است.

 

 

قیمت استخدام پرستار بیمار و پرستار کودک نیز وابسته به شرایط، زمان نگهداری، گروه سنی برای کودکان، تعداد روزهای هفته و مواردی از این قبیل متغیر بوده و متناسب با شرایط متفاوت می‌باشد. استخدام پرستا بیمار وابسته به شرایط بیمار می‌تواند با سختی کار نیز همراه باشد.

این امکان برای شما وجود دارد که برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص میزان دریافتی و قیمت تعیین شده برای استخدام پرستار سالمند در منزل، پرستار بیمار و پرستار کودک در مناطق مختلف و بصورت حضور در منزل پس از ثبت درخواست در اپلیکیشن "خدمت از ما" از افراد متخصص این زمینه استعلام قیمت رایگان بگیرید.

 

بهترین پرستاران منزل را از طریق خدمت از ما بیابید

در زمانی که اطمینان و اعتماد اولین شرط استفاده از خدمات آنلاین به شمار می‌آید، "خدمت از ما" با ایجاد یک بستر اوصولی و دقیق شرایط را برای مشاهده سوابق کاری افراد و انتخاب مطمئن کاربران فراهم آورده است. با ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" امکان دسترسی به بهترین پرستاران برای نگهداری از سالمندان، بیمار و کودک در منزل را برای خودتان ایجاد کنید.

در زمان نیاز به استخدام پرستار سالمند در منزل در سریع ترین زمان ممکن، کافی است با تلفن همراه خود یک ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما "داشته باشید. با این کار پرستاران سالمند،بیمار و کودک  فعال در بازار آنلاین "خدمت از ما" در نزدیک ترین محل برای نگهداری و پرستاری از سالمند با شما در ارتباط خواهند بود.

 

منبع: https://learning.unisg.ch/eportfolios/114/Elderly_nurse_at_home