فروش فایل10

فروشگاه فایل

فروش فایل10

فروشگاه فایل

پاورپوینت شهرها و شهرکهای جدید

پاورپوینت شهرها و شهرکهای جدید

RSS feed.

  • پاورپوینت شهرها و شهرکهای جدید
    پاورپوینت شهرها و شهرکهای جدید دسته: فایلهای با ارزش سایر رشته ها
    بازدید: 14 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 811 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 201

    این فایل حاوی مطالعه شهرها و شهرکهای جدید می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 201 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    فهرست

     1. پیدایش و سیر تحول شهرهای جدید با بیان تعاریف و مفاهیم آن

     2. سابقه شهرهای جدید و نظریه های آن

     3. طبقه بندی شهرهای جدید

     4.تجربه کشورها و نظام های مختلف در احداث شهرهای جدید

     5. مطالعه وضعیت نظام شهری و شهرهای جدید ایران

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : شهرها و شهرکهای جدید , پاورپوینت شهرها و شهرکهای جدید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت آنالیز روغن

پاورپوینت آنالیز روغن

RSS feed.

  • پاورپوینت آنالیز روغن
    پاورپوینت آنالیز روغن دسته: سایر رشته ها
    بازدید: 16 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 1608 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 45

    پاورپوینت آنالیز روغن

    قیمت فایل فقط 3,000 تومان

    خرید

    45اسلاید

    آنالیز روغن

    امروزه در بسیاری از شرکت ها، تلاش بر این است تا اطلاعات جامع تری از تجهیزات را بصورت طبقه بندی شده در اختیار داشته باشند و با کنترل اطلاعات و شرایط لازم از بوجود آمدن توقف های غیر منتظره جلوگیری کنند.

    با توسعه تکنولوژی و پیشرفت صنایع، کنترل تجهیزات ماشین آلات و روانکارها به یک برنامه مدرن آنالیز روغن تبدیل شده که نتیجه آن مراقبت و نگهداری بهینه تجهیزات،‌ صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش عمر ماشین آلات خواهد بود.

    تعریف

    •" آنالیز روغن" از خانواده برنامه های PM، یک برنامه اجرایی نگهداری و تعمیرات بر پایه مراقبت وضعیت شرایط روانکار است که با تمرکز بر وضعیت روانکار و انجام آزمایش های گوناگون در محل کار با استفاده از تجهیزات و آزمایشگاه های معتبر صورت می گیرد. •در کل، اساس کار آنالیز روغن عبارتست از: انعکاس وضعیت دقیق ماشین برای یک دوره زمانی معین از طریق نشان دادن وضعیت دستگاههای مکانیکی در حال کار.

    قیمت فایل فقط 3,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت آنالیز روغن

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت معماری ارگانیک

پاورپوینت معماری ارگانیک

RSS feed.

  • پاورپوینت معماری ارگانیک
    پاورپوینت معماری ارگانیک دسته: فایلهای با ارزش سایر رشته ها
    بازدید: 18 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 210 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 15

    پاورپوینت معماری ارگانیک 15 اسلاید

    قیمت فایل فقط 2,000 تومان

    خرید

    بخشی از متن فایل

    معماری فقط نوعی فعالیت رویداد یا مجموعه ای از دست سازها نیست حتی هنر صرف هم نیست . معماری برای تمام امور انسانی بنیادی و اساسی است و از همان آغاز تمدن ایجاد شده است چرا که بدون آن امکان بوجود آمدن تمدن یا فرهنگی وجود نداشت. معماری اجتناب ناپذیر جهانی بی پایان و نیاز ابتدایی است . دامنه ی معماری از بدوی ترین شکل سکونت در غارها تا پیچیده ترین نوع ساختمانها را در بر می گیرد.

    به عقیده ی بن فارمر معماری هنری است که نمی تواند خود را از شرایط بافت پیرامون جدا نگه دارد شرایطی که نا گزیر باید به آن توجه کند هر مکانی ویژگی خاص خود را دارد و پاسخ منحصر به فرد را می طلبد . با رشد توسعه ی سرمایه و ثروت تعداد مشتریان معماری افزایش یافت و مسئله ی دست یافتن به خصوصیات اصیل در معماری بومی باشدت بیشتری نمایان گشت .علیرغم اینکه مسائل اقتصادی در نهایت اثرات خود را به موضوع معماری وارد نموده اند اما منبع اصلی و بی واسطه ی موثر دگرگونی ایده ها و نظریات در معماری را بیشتر فلسفی باید دانست.

      آرمان های عملکردگرایانه
    یکی از کنجکاو ترین و دور از دسترس ترین پدیده های نیمه ی قرن نوزدهم نیاز گسترده و مصرانه در تقاضای یک معماری جدید بود که در حدود سال۱۸۹۰ به اوج خود رسید زمانیکه گستره ی تجاری فولاد و بتن مصلح توصعه ی قابل ملاحظه ای یافت. نیاز به پاسخ گویی به خواسته ها ی جدید از جمله نیاز به ساختمان های صنعتی ، راه آهن ، مرکز خرید، زندان ها ، بانک ها ، کار خانه جات، خانه های شهری ، خانه های کارگری …که ناشی از صنعتی شدن بود عمدتا  خطوط و فرمها تناسباتی منتهی شد که در الفبای معماری ما جایی نداشته بود .
    مبلغینی نظیر جیمز فرگوسن در نظریه های خود پا را از تحول تدریجی فرمهای کلاسیک و قرون وسطایی فراتر نهاده اند او معماری معاصر شرقی را به واسطه ی تداوم ظهورش در تطابق با یک سنت پایدار میشود  و آنچه فرگوسن و پیروانش میخواستند دگرگونی بود در راستای دگرگونی های اجتماعی و فنی که  در تمدن جدید در شرف وقوع بود و سفارش دهندگان و مشتریان آخرین افرادی بودند که در طلب یک دگرگونی بودند . در قرن نوزدهم معماران و اندیشمندان برای به ظهور رسانیدن معماری جدید به نتیجه ی مهمی رسیدند و به قیاس معماری با مقوله های مختلف پرداختند که قیاس های عملکردی مهمترین قیاس بودند که عبارت است از
    قیاس معماری با موجودات زنده
    قیاس زیست شناسی
    قیاس معماری باماشین مکانیکی
    قیاس زیست شناسانه


    قیمت فایل فقط 2,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت معماری ارگانیک

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت قالب های شعر فارسی

پاورپوینت قالب های شعر فارسی

RSS feed.

  • پاورپوینت قالب های شعر فارسی
    پاورپوینت قالب های شعر فارسی دسته: فایلهای با ارزش سایر رشته ها
    بازدید: 21 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 465 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 50

    پاورپوینت قالب های شعر فارسی 50 اسلاید در قالب پاورپوینت

    قیمت فایل فقط 2,000 تومان

    خرید

    •بیت : به هر سطر از یک شعر بیت می گویند .     ( نکته : کوچکترین واحد شعر یک بیت است .  ) •مصراع ( مصرَع ) : هر بیت از دو قسمت تشکیل شده است که هر قسمت یک مصراع نام دارد .  ( نکته : کمترین مقدار سخن آهنگین را مصراع می نامند . ) •مثال :          بشنو این نی چون شکایت می کند        از جــدایی ها حــکایـت مـی کند •قافیه : به کلمات غیر تکراری گفته می شود که در پایان بیت ها و مصراع ها می آیند ، بطوری که یک یا چند حرف آخر آنها با هم مشترک است . •نکته (1) : حرف یا حروفی که در کلمات قافیه مشترک می آیند « حروف قافیه » نام دارند . •مثال (1) :     آتـش عشـق است کانـدر نی فتــاد            جـوشش عشـق است کانـدر مـی فتـاد •مثال (2) :      سرآن ندارد امـشب که برآید آفتابی         چه خیالها گـذر کـرد و گذر نکرد خوابی •                به چه دیرماندی ای صبح که جان مابرآمد           بـزه کــردی و نکـردند مـوذنـان صـوابـی •نکته (2) : اگر دو کلمه قافیه در تلفظ یکسان ، ولی در معنی متفاوت باشند قافیه درست است . •مثال :         آتش است این بانگ نای ونیست باد           هـر کـه این آتـش نـدارد نیـست بـاد    •توضیح : این بیت دارای دو قافیه است که هر دو کلمه قافیه، از نظر شکل ظاهری با هم یکسان هستند امّا از جهت معنی با هم فرق دارند . بطوری که نیست در مصراع اول فعل و در مصراع دوم اسم می باشد •و کلمه باد در مصراع اوّل اسم ، امّا در مصراع دوم فعل دعا است .

    قیمت فایل فقط 2,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت قالب های شعر فارسی , قالب های شعر فارسی , شعر فارسی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت اصول تهیه یک طرح کسب و کار (1)

پاورپوینت اصول تهیه یک طرح کسب و کار (1)

RSS feed.

  • پاورپوینت اصول تهیه یک طرح کسب و کار (1)
    پاورپوینت اصول تهیه یک طرح کسب و کار (1) دسته: فایلهای با ارزش سایر رشته ها
    بازدید: 19 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 399 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 38

    اصول تهیه یک طرح کسب و کار (1) 38 اسلاید در قالب پاورپوینت

    قیمت فایل فقط 2,000 تومان

    خرید

    اهداف یادگیری

    در این قسمت فراگیر باید :

    •علت های تهیه یک طرح کسب و کار را بگیرد. •تعریف طرح کسب و کار را بیاموزد. •چار چوب یک طرح کسب و کار را یاد بگیرد. •نتایج ابزاری یک طرح کسب و کار را بیاموزد. •متوجه شود که چه افراد و در چه زمانهایی باید طرح کسب و کار تهیه کنند. •گیرندگان و مطالعه کنندگان طرح کسب و کار را بشناسد. •چهار عامل مهم برای یک کسب و کار جدید را یادبگیرد.

    طرح کسب و کار ما را هدایت می کند تا :

    .1نگرش روشنی نسبت به هدفمان پیدا کنیم. .2درک صحیحی از فرصت  کسب و کار از طریق تامین نیازهای واقعی مشتری و حفظ مشتریان واقعی  بدست آوریم. .3بین منابع متفاوت و رقیب تامین رضایت مشتری تفاوت قائل گردیم. .4امکان تمرکز روی منابع، سازماندهی، همکاری و همگرایی را بین منابع برای تامین  نیازهای واقعی بوجود می آورد.

    قیمت فایل فقط 2,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : اصول تهیه یک طرح کسب و کار (1)

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید