فروش فایل10

فروشگاه فایل

فروش فایل10

فروشگاه فایل

شرکت لگو کجاست


این امکان وجود دارد که شما در کودکی با این اسباب بازی ها بازی کرده باشید. لگوها بلوک های پلاستیکی محبوبی هستند که با آنها شکل می سازید. با چیدن آنها در کنار هم، بچه ها سال ها از این اسباب بازی استفاده کرده اند و نسل ها از آن خاطره دارند. این اسباب بازی ها بسیار محبوب و مورد علاقه افراد در هر سنی هستند که از بازی با آنها لذت می برند. احتمالا شما نیز شاید بخواهید بدانید شرکت لگو کجاست و در مورد تاریخچه اسباب بازی لگو اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید.

لگو چیست؟

فکر نمی کنم کسی بداند بازی لگو چیست. حتما از کودکی با این بازی آشنا هستید. حتی اگر در مورد شرکت لگو اطلاعاتی ندارید، می توانید طرح های مختلفی از اسباب بازی های آنها بسازید. اما در کل برای اینکه بفهمیم لگو چیست باید بگوییم که اسباب بازی های لگو بلوک های پلاستیکی هستند که می توانید به شکل آجر روی هم قرار دهید. بنابراین، می توانید هر طرحی را که می خواهید با آنها بسازید.

لگو یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها است، بنابراین بچه ها در سراسر جهان طرفداران آنها هستند. اگر به تاریخچه لگو نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که این برند برای سالیان متمادی همیشه یک برند شناخته شده و محبوب بوده است. این تکه های کوچک رنگارنگ که برای کودکان بسیار جذاب هستند، علاوه بر سرگرمی می توانند در افزایش خلاقیت و یادگیری کودکان نیز موثر باشند.

در واقع کودک با اتصال قطعات و چندین بار حذف آن ها مهارت های بسیاری را یاد می گیرد. این اسباب بازی با توجه به کارایی و فواید زیادی که برای کودکان دارد، بازی کامل و مفیدی به حساب می آید.

تاریخچه اسباب بازی های لگو

اکنون که متوجه شدید لگو چیست، بهتر است تاریخچه شرکت لگو را بدانید. شاید برایتان جالب باشد که این شرکت چگونه فعالیت خود را آغاز کرد و چگونه به مرور زمان به عنوان یک برند محبوب شناخته شد.

آقای اول کرک کریستینسن مخترع و سازنده آجر لگو است و در سال 1932 شرکت لگو را در دانمارک تأسیس کرد. اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که لگو به چه معناست؟ در زبان دانمارکی لگو به معنای بازی و گود به معنای خوب است که برای ساختن این کلمه از آن استفاده کردند، در واقع لگو ترکیبی از دو کلمه دانمارکی و به معنای خوب بازی کردن است.

از سال 1919، اوله کرک کریستیانسن در ساخت درب و پنجره برای ساختمان های چوبی شرکت داشته است. در سال 1932 به دلیل مشکلات اقتصادی و شرایط نامساعد مالی، شرکت وی دچار بحران شد و وضعیت شرکت بسیار آشفته بود. به همین دلیل آقای اول کرک کریستینسن تصمیم گرفت عروسک های چوبی بسازد و بفروشد تا اوضاع بهتر شود. در واقع می توان گفت که تاریخچه کمپانی لگو از این زمان آغاز می شود. سپس شروع به ساخت اسباب بازی های زیادی کرد. این اسباب‌بازی‌ها همان آجرهای لگوی امروزی بود که از چوب ساخته می‌شدند و بیشتر هواپیما، ماشین و غیره را نشان می‌دادند.

بعد از مدتی آقای اوله کرک کریستین به فکر انتخاب نام مناسب برای شرکت خود افتاد و در نهایت با کمک سایر همکاران نام لگو را برای این شرکت انتخاب کرد. بنیانگذار گروه لگو از بهترین چوب برای ساخت اسباب بازی های خود استفاده می کرد زیرا کیفیت برای او بسیار مهم بود.

به دلیل کیفیت و جذابیت محصولات شرکت اسباب‌بازی لگو، با آشنایی بیشتر مردم با این اسباب‌بازی و درک اینکه لگو چیست، خریدهای این شرکت افزایش یافت و این روند ادامه یافت. در تاریخچه شرکت «لگو» در طول جنگ جهانی، این اسباب بازی ها حتی در چنین مواقعی هم طرفداران خود را از دست ندادند و مشخص است که تعداد آنها هر روز بیشتر می شد.

همانطور که گفتیم برند اسباب بازی لگو از چوب برای ساخت اسباب بازی استفاده می کرد. این روند ادامه داشت تا اینکه در سال 1947 مدیریت شرکت لگو تصمیم گرفت از پلاستیک به جای چوب برای تولید اسباب بازی استفاده کند.

پس از مرگ اوله کرک کریستینسن در سال 1958، شرکت لگو تحت رهبری پسرش ادامه داد. سال 1960 بود که آتش سوزی در کارخانه اسباب بازی لگو رخ داد. از آنجایی که نیمی از اسباب‌بازی‌های کارخانه هنوز از چوب ساخته می‌شدند، آتش گسترش یافت و بخش زیادی از شرکت را نابود کرد. پس از این اتفاق، شرکت لگو در تمامی اسباب بازی های خود از پلاستیک استفاده کرد. اما در این سال ها بسیاری از مردم کشورهای دیگر برند لگو را می شناختند. این برند در جهان بسیار محبوب است و محصولات آن در فرانسه، آلمان، سوئد، انگلستان و غیره به فروش می رسد.

بعداً شرکت اسباب بازی لگو قطعات و لوازم جانبی بیشتری را برای بازی کودکان عرضه کرد. این شرکت همچنین بلوک های پلاستیکی بزرگی را برای استفاده کودکان تولید کرد. با گذشت زمان بسته های لگو جالب تری با مدل های جالب برای کودکان مانند جنگ ستارگان، فضا، دزدان دریایی، قلعه ها و غیره به بازار آمد. پس از اینکه مردم دنیا فهمیدند لگو چیست، از بازی با آن و ایجاد خاطرات خوش با آن لذت بردند.