فروش فایل10

فروشگاه فایل

فروش فایل10

فروشگاه فایل

رایانه کمک مرکز عیب یابی کامپیوتر


 

 خبرگزاری آریا- با شیوع موج جدید بیماری کرونا بیشتر کاربران فعالیت های خود را در خانه و به صورت دورکاری انجام می‌دهند به همین دلیل استفاده افراد از اینترنت و کالاهای دیجیتالی مانند کامپیوتر و لپ تاپ افزایش یافته است به طوری که اکنون درون منزل یا دفتر کار هر فردی حتما چند مورد از دیوایس های هوشمند دیده می‌شود.

 

اما به وجود آمدن مشکلات کامپیوتری و سیستمی در دستگاه‌های هوشمند امروزی امری اجتناب ناپذیر بوده و با وجود شرایط کرونا رفتن به بیرون از منزل برای رفع مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه به شدت خطرناک است. اما چگونه می‌توانیم بدون مراجعه به مراکز خدمات کامپیوتری متفرقه مشکل دستگاه خود را رفع کنیم؟

s3_g0hd.jpg

در چنین مواقعی بهترین راه حل مشکل از طریق تماس تلفنی است. با ما همراه باشید تا بیشتر با خدمات رایانه کمک آشنا شویم.

خدمات کامپیوتری غیر حضوری

یک ساعت را در نظر بگیرید تا زمانی می‌تواند به درستی فعالیت خود را انجام دهد که تمام چرخ دهنده های آن به درستی کار خود را انجام دهند. قطعات دیجیتالی هم از این قانون پیروی می‌کنند و اگر بخشی دچار اختلال شود کل فرایند دستگاه دچار مشکل شده و کامپیوتر یا لپ تاپ شما نیاز به تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری دارد.

بنابراین وجود یک مرکز پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران در هر نقطه از کشور باشد امری کاملا مهم تلقی می‌شود که می‌تواند به صورت حضوری و غیر حضوری به راه حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه کاربران بپردازد.

 

رفع مشکلات کامپیوتر با تلفن

همانطور که در ابتدا به آن پرداختیم، وظیفه مرکز رایانه کمک، پشتیبانی کامپیوتری تمامی کاربران است که دیوایس آنها به هر دلیلی دچار مشکل شده و به اورژانس کامپیوتری نیاز دارند.

رایانه کمک با دارا بودن کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف به سرعت دستگاه شما را بررسی کرده و پس از عیب یابی به رفع ایراد سیستم شما می‌پردازند. این مجموعه برای هر نوع دیوایسی، متخصص مخصوص به خود را دارند و امکان عیب‌یابی و رفع مشکل (کامپیوتر، تلفن همراه، مک، شبکه، پرینتر و...) در کمترین زمان ممکن را دارد.

اکنون تصمیم با شماست، می‌توانید با این شرایط که همه‌گیری بیماری به شدت افزایش یافته است به بیرون رفته و پس از اتلاف انرژی و زمان بسیار، سیستم خود را برای رفع ارور های کامپیوتری به خدمات رایانه ای متفرقه و رایگان بسپارید و یا از خدمات حل مشکل کامپیوتر از راه دور رایانه کمک بهره مند شوید. برای رفع مشکل و ارتباط با رایانه کمک با شماره 9099071540 از طریق تلفن ثابت و با شماره  0217129 از طریق تلفن همراه با کارشناسان حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در ارتباط باشید.

راه حل مشکلات کامپیوتری در منزل

یکی دیگر از خدماتی که توسط شرکت رایانه کمک به کاربران ارائه می‌شود، بررسی و رفع مشکل کامپیوتر در محل است. اگر کاربران عزیز ما به هر دلیلی نتوانند از طریق تلفن با ما در ارتباط باشند، این امکان وجود دارد که با ثبت سرویس، کارشناسان فنی به محل آنها اعزام شوند.

زیرا برخی مواقع ممکن است مشکل کاربران نیاز به بررسی دقیق کامپیوتری داشته باشنید، در چنین مواقعی کارشناسان ما پیشنهاد می‌کنند که کاربران از طریق سایت اصلی رایانه کمک به ثبت سرویس حضوری برای عیب‌یابی و تعمیر کامپیوتر در محل اقدام کنند. مزیت این سرویس این است که کاربران نیازی به خارج کردن دیوایس خود ندارند زیرا پس از پر کردن فرم درخواست تعمیرکار کامپیوتر، کارشناسان ما با آنها تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم، به محل آنها اعزام می‌شوند تا دستگاه آنها را بررسی و به رفع مشکل کامپیوتر در محل بپردازند.

 

عیب یابی و تعمیر کامپیوتر در منزل به چه صورت است؟

زمانی که به هر دلیل دیوایش شما نتواند به درستی فرایند عادی خود را طی کند، لازم است علت این موضوع شناسایی و رفع شود. تعمیر کامپیوتر خانگی هم دقیقا بر همین اصل بنا شده است تا زمانی که کاربران به هر دلیل با ایراد کامپیوتر روبرو شده اند بدون هیچ زحمتی کارشناسان ما در محل حاظر شده و به رفع مشکل کیس کامپیوتر با لپ تاپ شما بپردازند.

این نوع خدمت مزیت های مختلفی نسبت به سایر دارد که از اصلی ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. امنیت اطلاعات

 اولین مزیتی که در سرویس کامپیوتر در محل وجود دارد، امنیت اطلاعات کاربران است. بسیاری از افراد جامعه بر روی کامپیوتر خود اطلاعات خصوصی یا محرمانه نگهداری می‌کنند که علاقه ندارند که افراد متفرقه به آنها برسد. بنابراین با خدمات تخصصی کامپیوتر در محل، تمام مراحل عیب‌یابی و تعمیر قطعات رایانه در مقابل شما انجام می‌شود و می‌توانید نسبت به هر مرحله کاملا واقف باشید.

2. کارشناسان متخصص خدمات کامپیوتر

 مورد بعدی که اهمیت دارد، تسلط کارشناس های است که قرار است دستگاه شما را بررسی کنند، امروزه با توجه به هزینه و افزایش شرکت های ساخت قطعات الکترونیکی، فردی که بتواند با قسمت های سخت افزای کامپیوتر آشنا بوده و در کمترین زمان ممکن مشکل آن را برطرف کنند، بسیار ارزشمند است. از این جهت کارشناسان فنی رایانه کمک به سرعت دیوایس شما را بررسی کرده و پس از آن اقدام به تعمیر دستگاه می‌کنند.

3. هزینه تعمیرات کامپیوتر

و در آخر بهتر است به هزینه اشاره کنیم. بیشتر کاربران بودجه مشخصی را برای تعمیرات و ارتقا کامپیوتر یا لپ تاپ خود کنار می‌گذارند اما باید گفت که هیچ هزینه ثابتی در این زمینه وجود ندارد و بسته به شرایط افراد سنجیده و به آنها اعلام می‌شود، اما نیازی نیست نگران هزینه های اضافی باشید زیرا کارشناسان ما در زمان بررسی دستگاه تمام قسمت های دیوایس شما را بررسی کرده و هزینه منصفانه برای تعمیر کامپیوتر برای شما مدنظر گرفته می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی خدمات رایانه کمک بپردازیم که با بهره‌گیری از آنها می‌توانید مشکلات کامپیوتری خود را رفع کنید. حل مشکلات سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ در محل اقدامی است علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه کاربران، از جان کاربران در برابر همه‌گیری بیماری محافظت می‌کند.

منبع : www.aryanews.com

استارلینک در اوکراین فعال شد


استارلینک در اوکراین فعال شد

در طی حمله روسیه به اوکراین، اینترنت این کشور نیز دچار اختلال شده و کاربران در این کشور نمی‌توانند به راحتی به فضای آنلاین دسترسی پیدا کنند.

همین امر سبب شد وزیر تحول دیجیتال اوکراین نیز از ایلان ماسک بخواهد که اینترنت ماهواره‌ای استار لینک را در این کشور فعال کند. همچنین ایلان ماسک به چنین درخواستی جواب مثبت داده و اینترنت استارلینک در این کشور فعال شده است.

وزیر تحول دیجیتال اوکراین نیز در طی چند ساعت اخیر در صفحه توییتری خود چنین درخواستی را از ماسک کرده بود:

در حالی که تلاش می‌کنی در مریخ کلونی بسازی، روسیه در تلاش برای اشغال اوکراین است. در حالی که موشک‌های شما با موفقیت از فضا فرود می‌آیند، راکت‌های روسی به غیرنظامیان حمله می‌کنند. از شما می‌خواهیم ایستگاه‌های استار لینک را برای اوکراین فراهم کنید

فعالسازی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در اوکراین

s3_ebzj.jpg

ایلان ماسک در پاسخ به توییت میخائیلو فدوروف، وزیر تحول دیجیتال اوکراین از فعالسازی استارلینک در این کشور خبر داده و گفته است ترمینال‌های بیشتری را به اوکراین نیز ارسال می‌کند.

سرویس استارلینک اکنون در اوکراین فعال است. ترمینال‌های بیشتری در راه این کشور قرار دارند.

همانطور که می‌دانید، برای دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به تجهیزات ویژه‌ای یا گیرنده نیاز است. به همین دلیل ایلان ماسک علاوه بر اعلام فعالسازی سرویس اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس در اوکراین، از ارسال این تجهیزات به این کشور خبر داده است.

اینترنت در بخش‌های مختلفی از اوکراین تقریبا از دسترس خارج شده است و استارلینک نیز می‌تواند افراد ساکن در این مناطق را مجدد به دنیای آنلاین متصل کند.

درواقع این فناوری می‌تواند اینترنت را در مناطق دور افتاده در اختیار کاربران قرار دهد؛ هرچند که هزینه بالاتری نسبت به اینترنت عادی دارد.

اکنون باید منتظر ماند و دید این فناوری چه برنامه‌هایی برای اوکراین دارد و ایلان ماسک از چه مسیری و تا چه زمانی می‌خواهد ترمینال‌های اینترنت ماهواره‌ای شرکت اسپیس ایکس را در اختیار کشور جنگ ‌زده اوکراین قرار دهد.

تاریخچه استارلینک

اسپیس ایکس برای نخستین‌بار در سال 2018 دو ماهواره‌ی مخابراتی با نام‌های تَن تَن A و تن تن B را برای آزمایش اینترنت ماهواره‌ای به مدار پایینی زمین نیز فرستاد. پس از انجام آزمایش‌های مختلف، اسپیس ایکس خط تولید ماهواره‌های خود را در ردموند واشینگتن راه اندازی کرد تا اولین محموله‌ی 60 تایی از ماهواره‌های استارلینک را در اواسط سال 2019 با نام v0.9 و یا نسخه‌ی نه دهم را به فضا پرتاب کند. درواقع این دسته‌ی 60 تایی آزمایشی بود و اکنون از رده خارج شده است و به مرور زمان وارد جو زمین می‌شود.

در کل تمام ویژگی‌ها و مشخصات ماهواره‌های استارلینک در وهله‌ی اول برای پایین آوردن قیمت نهایی ماهواره طراحی شده‌اند، نه انقلابی و اولین بودن. در حال حاضرنیز ماهواره‌هایی با فناوری‌های مشابه یا پیشرفته‌تر نسبت به استارلینک در مدار وجود دارند؛ اما هیچ‌ یک از آن‌ها ازلحاظ قیمتی قابل مقایسه با استارلینک نیستند. به عنوان مثال قیمت ماهواره‌های ایریدیوم 5 میلیون دلار به‌ازای هر ماهواره است؛ این درحالی‌ است که قیمت تمام‌شده‌ی ماهواره‌های استارلینک 20 برابر ارزان‌تر و تنها برابر با 250 هزار دلار به ‌ازای هر ماهواره تخمین زده خواهد شد.

برای نخستین‌بار در تاریخ، شرکتی فضایی در حال تولید ماهواره به‌ صورت انبوه در خط تولید کارخانه است. این کار موجب می‌شود هزینه‌ی نهایی ماهواره که تا پیش از این به‌ صورت تکی و در شرایط لابراتواری ساخته می‌شد؛ بسیار کاهش پیدا کند. در حال حاضر اسپیس ایکس ماهیانه 120 ماهواره تولید می‌کند.

مکانیزم جدا شدن ماهواره‌های استارلینک از مرحله‌ی دوم موشک در مدار نیز منحصربه‌فرد است. تا قبل از ماهواره‌ها با استفاده از مکانیزم‌های فنری یا انفجاری پایروتکنیک از مرحله‌ی دوم موشک جدا می‌شدند که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. اسپیس ایکس اما برای پیاده‌ کردن ماهواره‌ها در مدار ابتدا مرحله‌ی دوم موشک را به‌ دور خود می‌چرخاند و سپس با رهاسازی میله‌ای که ماهواره‌ها را در کنار هم نگه ‌داشته است، هر 60 ماهواره را به‌ صورت یک‌جا در مدار رها می‌کند. ماهواره‌ها سپس به دلیل نیروی مرکزگرای ناشی از چرخش مرحله‌ی دوم، به آرامی از یکدیگر جدا می‌شوند.

برخلاف سایر ماهواره‌ها، ماهواره‌های استارلینک تنها در یک سمت خود پنل خورشیدی دارند؛ اما همین پنل به ‌قدری بزرگ است که مجموع مساحت آن‌ها در هر پرتاب 60 تایی، از مجموع مساحت پنل‌های خورشیدی ایستگاه بین‌المللی فضایی بیشتر است. استفاده از تنها یک پنل یکپارچه در یک سوی ماهواره یکی دیگر از تصمیماتی است که به آسان‌سازی فرایند ساخت، سهولت باز شدن ماهواره در مدار و درنهایت پایین آمدن قیمت تمام‌ شده نیز کمک می‌کند.

استارلینک برای ارسال و دریافت داده هم در ماهواره و هم در دیش سمت کاربر، از آنتن‌های خاصی به‌ نام آنتن آرایه فازی Phased Array Antenna استفاده می‌کند. ویژگی جالب این آنتن‌ها این است که بدون نیاز به چرخیدن فیزیکی، تنها با استفاده از قابلیت برهم‌نهی امواج، می‌توانند سیگنال ارسالی خود در باند فرکانسی Ku و Ka را در جهت‌های مختلف ارسال کنند.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.