فروش فایل10

فروشگاه فایل

فروش فایل10

فروشگاه فایل

بررسی اعتراض به رای داور در قانون آیین دادرسی مدنی و قانون داوری تجاری بین المللی

بررسی اعتراض به رای داور در قانون آیین دادرسی مدنی و قانون داوری تجاری بین المللی

RSS feed.

  • بررسی اعتراض به رای داور در قانون آیین دادرسی مدنی و قانون داوری تجاری بین المللی
    بررسی اعتراض به رای داور در قانون آیین دادرسی مدنی و قانون داوری تجاری بین المللی
    دسته: حقوق
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 352 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 119

    هدف از این پایان نامه بررسی اعتراض به رای داور در قانون آیین
    دادرسی مدنی و قانون داوری تجاری بین المللی می باشد

    قیمت فایل فقط 125,000 تومان

    خرید

    دانلود پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد
    رشته 
    حقوق
    خصوصی

     بررسی اعتراض به رای داور در قانون آیین
    دادرسی مدنی و قانون داوری تجاری بین المللی

    چکیده:

          داوری نهادی خصوصی برای حل و
    فصل اختلافات است. بعد از رجوع به داوری و قبول داوری از طرف داور
    یا داوران، موضوع مورد اختلاف مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و داور
    اقدام به صدور رأی می‌نماید که رأی صادره توسط داور همانند حکم
    دادگاه قطعی و لازم‌الاجرا خواهد بود. با این حال نباید براین بود
    که رأی داور در همه حال به نفع محکوم‌له بوده و محکوم‌علیه حق
    هیچ‌گونه اعتراضی را نسبت به رأی ندارد. قانونگذار برای حفظ حقوق
    محکوم علیه در مواردی استثنایی مواردی را در نظر گرفته است که در
    مواد33 و 34 قانون داوری تجاری بین المللی و همچنین ماده 489
    قانون آیین دادرسی مدنی عنوان شده است.

     برخی از این موارد در ماده 33
    قانون داوری تجاری بین المللی
     و ماده
    489 قانون آیین دادرسی مدنی
     بیان شده است که
    محکوم‌علیه اگر اعتراضی نسبت به رأی داشته باشد و بخواهد به آن
    اعتراض نماید می‌تواند در ظرف مهلتی که قانون به او داده است و
    فقط در همان مواردی که قانونگذار به او حق اعتراض داده است
    درخواست ابطال رأی را بنماید. و برخی دیگر در ماده 34 قانون داوری
    تجاری بین‌المللی عنوان شده که نیازی به درخواست ابطال از طرف
    محکوم علیه نیست و دادگاه خود راساً می‌تواند به آن رسیدگی نماید.
    درخواست ابطال رأی تنها راه اعتراض به رأی داور در قوانین ایران
    به شمار می‌آید. مطالعه اعتراض به رأی داور در حقوق
    ایران
     موضوع این پایان نامه را تشکیل
    می‌دهد.

    واژگان کلیدی:

    اعتراض

    رأی داور

    حقوق ایران

    بیان مسأله: 

          یکی از نهادهای کهن و ریشه‌دار
    در نظام حقوقی ایران، امر داوری است. نهاد داوری در واقع یک
    شیوه‌ی خصوصی حل اختلاف است که به موجب آن دو یا چند شخص توافق
    می‌کنند دعوای احتمالی یا مطرح خود را نزد شخص یا اشخاصی به قضاوت
    مدنی بگذارند تا اختلاف آنها با سرعت بیشتر و هزینه‌ی رسیدگی کمتر
    حل و فصل گردد. البته باید اذعان داشت که همیشه به این شکل نیست
    که هزینه‌ی رسیدگی داوری کمتر از رسیدگی‌های قضایی
    باشد.

          داور کسی است که سمت قضا در
    دستگاه دولتی ندارد، ولی در مرافعات بالقوه یا بالفعل، رسیدگی
    قضایی کرده و فصل خصومت نموده و رأی می‌دهد (جعفری لنگرودی، 1387:
    1778). 

          از رأی داور در قوانین و اسناد
    بین المللی تعریفی ارائه نشده است، ولی می توان آن را اینگونه
    تعریف کرد که رأی داور به تصمیم نهایی داور گفته می‌شود که به
    گونه ای قطعی به کل یا بخشی از اختلاف ارجاعی خاتمه می‌دهد. اگرچه
    رأی داور همانند حکم دادگاه قطعی است، اما به طور مطلق و همیشه و
    در هر حال، قابل احترام و لازم الرعایه نیست.

          علی‌رغم این که رأی داور
    امتیازات فراوانی دارد،  ولی در صورتی این امتیازات، کامل و
    قابل دفاع است که مبتنی بر نظام متوازن و متعادلی از ضمانت
    اجراهای قانونی برای حفظ حقوق هر دو طرف رأی (محکوم‌علیه،
    محکوم‌له)باشد، به نحوی که هم ضمانت اجراهای لازم برای اجرای رأی
    داوری را در اختیار محکوم‌له قرار دهد و هم برای محکوم‌علیه یا
    حتی شخص ثالث این فرصت را ایجاد کند که اگر رأی داوری فاقد ارکان
    یک رأی صحیح و لازم‌الرعایه یا اگر دچار آسیب‌های جدی حقوقی و
    قانونی است، مانند آرائی که بر اساس مدارک مجعول و یا متقلبانه
    صادر شده، بتواند جلوی آن رأی را بگیرد (محبی، 1382: 8). 
        پس از صدور رأی، دو حالت ممکن است حادث شود. یا
    محکوم‌علیه رأی صادره را طوعاً و با رغبت اجرا می‌کند یا از اجرای
    آن امتناع می‌ورزد، اما در اکثر موارد چون طرفین با تراضی و
    توافق، داور مورد نظر را انتخاب می‌کنند رأی را نیز با میل و رغبت
    اجرا می‌نمایند. بنابراین، در سایر موارد محکوم‌علیه به دنبال از
    کار انداختن رأی داوری خواهد رفت.

    فهرست مطالب         
                     
       

    مقدمه    1

    الف- بیان مسئله  1

    ب- سوال‌های پژوهش 2   

    ج- پیشینه پژوهش 2

    د- فرضیه‌های پژوهش 3

    ر- حدود پژوهش 3

    ز- اهداف پژوهش 3

    و- مبانی نظری پژوهش 3

    ه- روش‌شناسی پژوهش 3

    ی- تقسیم مطالب 3

    فصل اول: کلیات

    مبحث اول: مفهوم و ویژگی‌های رأی داوری
    4

    گفتار اول: تعریف رأی داوری 4

    گفتار دوم: ویژگی‌های رأی داوری 5

    بند اول: کتبی بودن رأی داوری 5

    بند دوم: امضا رأی داوری 6

    بند سوم: تاریخ و مکان صدور رأی 6

    بند چهارم: لزوم تسلیم رأی و ابلاغ آن
    7

    بند پنجم: توجیه مدلل بودن صدور رأی 9

    مبحث دوم: اقسام رأی داوری 10

    گفتار اول: رأی حضوری و رأی غیابی 10

    گفتار دوم: رأی نهایی و رأی جزئی 11

    گفتار سوم: رأی تکمیلی (الحاقی) 12

    گفتار چهارم: رأی مرضی‌الطرفین 13

    گفتار پنجم: رأی موقت 13

    گفتار ششم: رأی داخلی و رأی خارجی 14

    مبحث سوم: مفهوم و هدف اعتراض به رأی داور
    15

    گفتار اول: مفهوم اعتراض به رأی داور
    15

    گفتار دوم: هدف از اعتراض به رأی داور
    16

    گفتار سوم: فرق اعتراض به رأی داور با تجدیدنظر از
    آرای دادگاه‌ها 17

    فصل دوم: اعتراض به رأی داور در قانون آیین
    دادرسی مدنی

    مبحث اول: بررسی جهات اعتراض به رأی داور
    21

    گفتار اول: مخالفت رأی با قوانین موجد حق
    25

    گفتار دوم: صدور رأی نسبت به غیر مطلب موضوع داوری
    26

    گفتار سوم: خروج داور از حدود اختیارات تفویضی
    27

    گفتار چهارم: صدور و تسلیم رأی بعد از مدت داوری
    28

    گفتار پنجم: مخالفت رأی با دفتر املاک یا اسناد رسمی
    دارای اعتبار قانونی 29

    گفتار ششم: عدم صلاحیت داور به صدور رأی
    30

    گفتار هفتم: بی‌اعتباری قرارداد داوری
    31

    مبحث دوم: آئین و آثار اعتراض به رأی داور
    32

    گفتار اول: آئین اعتراض به رأی داور 32

    بند اول: مهلت اعتراض به رأی داور 32

    بند دوم: رسیدگی به اعتراض 33

    الف: نحوه‌ اعتراض 33

    ب: هزینه‌ دادرسی 35

    ج: مرجع صلاحیتدار جهت اعتراض به رأی داور
    36

    گفتار دوم: آثار اعتراض به رأی داور 39

    بند اول: اثر تعلیقی 40

    بند دوم: اثر انتقالی 43

    مبحث سوم: اثر اعتراض ثالث نسبت به رأی داور
    47

    فصل سوم: اعتراض به رأی داور در قانون داوری
    تجاری بین‌المللی مصوب 1376

    مبحث اول: بررسی جهات اعتراض به رأی داور
    53

    گفتار اول: مبانی مشترک ابطال رأی 54

    بند اول: فقدان اهلیت یکی از طرفین اختلاف
    55

    بند دوم: بطلان موافقت‌نامه‌ی داوری 56

    بند سوم: عدم رعایت مقررات ابلاغ 57

    بند چهارم: عدم امکان ارائه‌ی دلایل و مدارک
    58

    بند پنجم: تجاوز داوران از حدود اختیارات
    58

    بند ششم: عدم مطابقت ترکیب هیات داوری یا آیین دادرسی
    با موافقت‌نامه‌ی داوری 59

    گفتار دوم: مبانی اختصاصی ابطال رأی 60

    بند اول: مشارکت داور جرح شده در رأی
    60

    بند دوم: مستند بودن رأی داور به سند جعلی
    61

    بند سوم: یافت شدن مدارک مثبت حقانیت معترض به دلیل
    مکتوم بودن یا کتمان آنها 62

    گفتار سوم: موارد بطلان رأی 63

    بند اول: عدم قابلیت ارجاع موضوع به داوری
    64

    بند دوم: مخالفت رأی با نظم عمومی، اخلاق حسنه و
    قوانین آمره 65

    بند سوم: مخالفت رأی مربوط به املاک با قوانین آمره و
    اسناد رسمی 67

    مبحث دوم: آئین و آثار اعتراض به رأی داور
    67

    گفتار اول: آئین اعتراض به رأی داور 68

    بند اول: مهلت اعتراض به رأی داور 68

    بند دوم: رسیدگی به اعتراض 69

    الف: چگونگی درخواست و هزینه دادرسی 69

    ب: مرجع صلاحیتدار جهت اعتراض به رأی داور
    69

    گفتار دوم: آثار اعتراض به رأی داور 71

    بند اول: اثر تعلیقی 72

    بند دوم: اثر انتقالی 73

    نتیجه‌گیری و پیشنهاد 76

    منابع 78

    چکیده انگلیسی 87

    قیمت فایل فقط 125,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    بررسی اعتراض به رای داور در قانون آیین دادرسی مدنی و قانون
    داوری تجاری بین المللی
    ,
    اعتراض به رأی داور
    ,
    پایان نامه اعتراض به رأی داور
    ,
    اعتراض به رأی داور در حقوق ایران
    ,
    موارد اعتراض به رأی داور
    ,
    اعتراض به رأی داور در قانون آیین دادرسی مدنی
    ,
    اعتراض به رأی داور در قانون داوری تجاری بین‌المللی
    ,

    پایان نامه اعتراض به رأی داور در حقوق ایران

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پترن آماده طرح چوب برای فتوشاپ

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مقاله ترجمه شده تاثیر مدیریت برند داخلی بر رضایت شغلی کارمند

مقاله ترجمه شده تاثیر مدیریت برند داخلی بر رضایت شغلی کارمند

RSS feed.

  • مقاله ترجمه شده تاثیر مدیریت برند داخلی بر رضایت شغلی کارمند

    دسته بندی : عمومی » گوناگون

    توضیحات:

    مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیر مدیریت برند داخلی بر رضایت شغلی کارمند، تعهد به برند و تمایل به ماندن[با سازمان]، در قالب فایل word و در حجم 21 صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله مربوطه.

    عنوان لاتین مقاله:

    The impact of internal brand management on employee job satisfaction, brand commitment and intention to stay

    بخشی از ترجمه:

    کارکنان بانک حامیان موثر و بالقوه برای برندتان هستند. با این حال، اکثر مؤسسات مالی، وقت، توجه یا هزینه محدودی را برای بازاریابی و برندسازی داخلی صرف می کنند. بسیاری از کارکنان حتی درباره آنچه به معنای برند است، آموزش نمی بینند. هنگامی که کارکنان حامیان برند هستند، آن ها تمایز برند را ایجاد می کنند. شرکت ها باید برندسازی داخلی را به دلایل مختلف دربرگیرند، از جمله: برندسازی منجر به افزایش وفاداری به شرکت و طول عمر شغل می شود، کارکنان را قادر می سازد تا خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد، کارکنان را تشویق می کند که به برند برای انجام کار سخت تر و بهتر اعتقاد داشته باشند. کارکنان باید ارزشمندترین حامیان برند شما باشند(P.23).

    بسیاری از محققان دانشگاهی به بررسی روش هایی پرداختند که در آنها مدیران نمی توانند به تشویق شدن برای انجام تعهد در میان کارکنان بانک اقدام کنند (Wallace و همکارانش 2013). بخش مهمی از تحقیقات نشان دهنده اهمیت مزایا برندسازی داخلی می باشد. در بررسی(1987)Gummeson، کارکنان باید با رسالت، اهداف و راهبردهای یک سازمان آشنا باشند. (2000)Berry بیان کرد ارائه دهندگان خدمات باید برای ایجاد یا نقض برند اقدام کنند. آن ها باید برند ایجاد شده فروشنده را به برند مبتنی بر تجربه مشتری تبدیل کنند(P.135). (2002)Schultz-Chernatony ادعا کردند که سازمان ها برای ارائه برند ایده آل به کارکنان متکی هستند. اولین تجربه مشتری از برند غالباً بوسیله رفتار شغلی و عملکرد کارکنان تحت تاثیر قرار می گیرد(de chernatony و همکارانش 2003). (2006)de chernatony و Cottam ویژگی های برند را توصیف کردند که در آن رفتار کارمند به طور خودکار مبتنی بر برند می باشد(P.626). (2007)Punjaisri-Wilson بیان کردند برندسازی داخلی نه تنها عملکرد برند بلکه نگرش کارکنان را به سمت برند و عملکرد کارکنان تحت تاثیر قرار می دهد(P.57). Morhart و همکارانش(2009) ادعا کردند که آگاهی های مشتریان از برند خدمات عمدتاً به رفتار کارکنانی که بیشتر با آن ها سروکار دارند(مقدم هستند) بستگی دارد(P.122). de chernatony و همکارانش(2003) دریافتند هنگام توسعه برند خدمات، کار و فعالیت بیشتر بر حسب فرهنگ و برندسازی داخلی سازمان مورد نیاز است(P.1).

    فهرست مطالب:

    مقدمه

    پیشینه نظری و گسترش فرضیه ها

    تکامل مدیریت برند داخلی از بازاریابی داخلی

    مفهوم جدید مدیریت برند داخلی

    تعهد برند

    رضایت شغلی

    روش تحقیق

    نمونه گیری

    توسعه ابزاری

    روش آنالیز

    نتایج

    مدل مسیر 

    و …

    تحلیل عاملی کاوشی

    دسته بندی: عمومی » گوناگون

    تعداد مشاهده:
    8
    مشاهده

    فرمت فایل دانلودی:.rar

    فرمت فایل اصلی: doc.pdf

    تعداد صفحات: 21

    حجم فایل:647
    کیلوبایت

    • راهنمای استفاده:
      ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
    • محتوای فایل دانلودی:

      فایل word و قابل ویرایش ترجمه فارسی مقاله+ فایل pdf اصل مقاله انگلیسی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید